خانواده های نیازمند گاز مایع در سامانه سدف ثبت نام کنند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس گفت: تحویل گاز مایع به صورت الکترونیکی از طریق سامانه درخواست فرآورده های نفتی یا SEDF انجام می شود و خانواده ها باید در سامانه SEDF ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

تورج امانی در گفتگو با خبرنگار موج اظهار داشت: بر اساس بند ب تبصره 14 قانون بودجه سال 1402، وزارت نفت وظیفه و مکلف به ارسال الکترونیکی گاز مایع تحت سامانه درخواست فرآورده های نفتی یا همان SEDF است. به آدرس newtejaratasan. تحویل niopdc.ir.

وی ادامه داد: کسانی که به این سوخت نیاز دارند باید در این سامانه ثبت نام کنند و کسانی که ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی بوده اند قبلا در این سامانه ثبت نام کرده اند بنابراین این افراد نیازی به ثبت نام مجدد ندارند. و یا اقدام خاصی نداشته باشند و مانند گذشته چهار سیلندر 11 کیلوگرمی با قیمت مصوب 27 هزار و نهصد تومان از طریق نمایندگی های مجاز توزیع در هر منطقه عرضه می شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس تاکید کرد: همچنین با توجه به احتمال افت فشار گاز باید برای تامین سوخت دوم به ویژه مراکز تولید و به شرکت نفت نواحی و شهرستان ها مراجعه کنند. اماکنی که مربوط به معیشت و بهداشت و درمان مردم است که سوخت لازم برای مدت چهارده روز در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی بیان کرد: از آنجایی که تامین ال پی جی بر عهده شرکت تولیدی است، طبیعتا حوزه های نظارتی وزارت ایمنی با شماره تلفن 124 آماده پاسخگویی به هرگونه گزارش اضافه شارژ یا توزیع ناعادلانه گاز مایع هستند.

امانی افزود: همچنین با فرا رسیدن فصل سرما سهمیه هزار لیتر نفت سفید خانوارها از 25 آذرماه امسال بارگیری شده و تا 24 اسفندماه سال جاری قابل دریافت است.



آیا این خبر مفید بود؟