خبرنگاران از قم به راه افتادند


ساعت: 11:58
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885455

رئیس هیئت قایقرانی استان قم با اشاره به برگزاری دوره های تفریحی و آموزشی قایقرانی برای خبرنگاران گفت: خبرنگاران موتور محرکه جامعه هستند و نهادهای مختلف باید در طول سال برای این قشر تفریح ​​و اوقات فراغت فراهم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید ولی رئیس هیئت قایقرانی استان قم در گفتگو با خبرنگار با اشاره به برگزاری دوره تفریحی و آموزشی قایقرانی خبرنگاران گفت. فردا پدرخوانده وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز خبرنگار، این دوره به منظور آشنایی خبرنگاران قم با رشته قایقرانی و ایجاد فضای مفرح برای اصحاب رسانه در 13 مرداد ماه برگزار شد.


7c38d117 6f87 42b7 9a9f 30ec6e35b649 خبر خاکستری

وی با اشاره به اینکه ورزش قایقرانی هم جنبه تفریحی و هم حرفه ای دارد، گفت: هیئت قایقرانی قم در هر دو رشته فعال است زیرا این رشته تفریحی است و با روحیه خبرنگاران به عنوان هنرمند همخوانی دارد.

رئیس هیئت قایقرانی استان قم گفت: خبرنگاران نیروهای مخفی جامعه هستند که در طول سال مسائل مختلف جامعه از جمله مسائل ورزشی را رصد می کنند و برای ترویج آن تلاش می کنند و تنها یک روز به نام آنها در تقویم ثبت می شود. که ارج نهادن به مقام این عزیزان پرتلاش و ایجاد سرگرمی برای جامعه خبری می تواند بخشی از برنامه های سازمان های مختلف باشد.


41fb9025 f818 4d70 a398 0bef28952f2e خبر خاکستری

اما وی افزود: این پروژه برای اولین بار در محوطه نیروگاه قم انجام شد و از این پس پایگاه پارویی استان قم در مجتمع فرهنگی نور مستقر می شود و برای این منظور هفت فروند قایق جدید خریداری شده است. تعدادی پارو و جلیقه نجات تهیه شده است.تجهیزات تیم در رشته کاناپولو کامل است، بنابراین تیم دارای 16 قایق، 16 پارو و سایر تجهیزات است که می توانیم با آنها میزبان مسابقات کشوری باشیم.

رئیس هیئت قایقرانی استان قم خاطرنشان کرد: شرایطی فراهم شده تا مردم قم به ویژه محلات کم برخوردار با کمترین هزینه وارد این رشته امیدوارکننده شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید