شناخت تلخ استقلال؛ آبی ها از پرسپولیس و سپاهان عقب افتادند

شناخت تلخ استقلال؛  آبی ها از پرسپولیس و سپاهان عقب افتادند

علی سامره پس از قرعه کشی لیگ برتر بیست و سوم گفت: نه، قرعه برای ما مهم نبود. باید با همه تیم ها بازی کنیم. اگر می دانید، آن را طوری تغییر دهید که ما می خواهیم! چه کسی می خواهد برای عنوان قهرمانی بجنگد، مهم نیست در کدام تیم، کجا و چه زمانی بازی می کند.

وی افزود: تمام تمرکز ما این است که زمان از دست رفته در 2 هفته گذشته را جبران کنیم. بیایید یک تیم بهتر و منسجم بسازیم. با توجه به اینکه در یک سال گذشته تغییرات زیادی در دولت داشته ایم، التماس ما از وزرا و افرادی که در مورد استقلال اظهار نظر می کنند این است. پشت سر آنها باشید و از انتخاب درستی که انجام داده اند حمایت کنید. مطمئن باشید مردم وقتی ببینند پشت یک انتخاب ایستاده اند و از آن حمایت می کنند، می آیند. حالا آنها ناراحت هستند. حق با آن هاست. این اتفاقات در بدترین زمان ممکن رخ داد. امیدواریم دیگر شاهد این نباشیم.

سامره در خصوص اینکه آیا مذاکراتی با بازیکنان جدید با حضور علی خطیر انجام شده است، گفت: در هر صورت عقب هستیم. ما نمی توانیم آن را پنهان کنیم، اما هنوز فرصتی وجود دارد. امیدوارم انتخاب های خوبی انجام شود و حمایت کنند. اگر بخواهیم بازیکن خوبی بگیریم، باشگاه باید پول داشته باشد. فکر نمی کنم باشگاه پولی داشته باشد. من مطمئن نیستم وجود دارد یا نه، اما 100% منفی است. امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد.

وی درباره اینکه محبی و کایدی در فصل جدید غایب استقلال هستند، گفت: نمی توانم در مورد بازیکنان نظر بدهم. چه کسی می خواهد بماند؟ دو بازیکن خوب استقلال به دنبال آنها بودند. باید منتظر ماند تا آنها مذاکرات را نهایی کنند و بمانند.

دیدگاهتان را بنویسید