خبرنگاران گمنام الیگودرز بینشان/ مقبره شهدا در الیگودرز نیازمند بازسازی است.

ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789384

مزار شهدای گمنام الیگودرز که بر اثر بارش شدید باران سقوط کرده است باید مرمت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سفیر، بر اثر بارش شدید باران در 23 آبان ماه سال جاری، قسمتی از سقف مزار شهدای گمنام الیگودرز ریزش کرد. مسئولین شهرستان و جمعی از نیروهای بسیج جهت بررسی و ردیابی در این محل حضور داشتند که در این راستا هرگونه حرکت در این مکان تا دستور بعدی ممنوع و مشکل برطرف شد.

اگر کارکنان در حل مشکلات جدی باشند، شاهد پیشرفت در کار و رفع موانع خواهیم بود.

f460bf99 3f6a 4f09 9c5e 20719deec02b خبر خاکستری

ضرورت ساخت حسینیه شهدای گمنام الیگودرز

یکی از شهروندان الیگودرزی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: الیگودرزها هر روز پنجشنبه به زیارت قبور شهدای گمنام می آیند و به دلیل نداشتن فصول سرد حسینی مراسمات توسط هیئت های مذهبی در آنجا برگزار می شود.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان مربوطه نسبت به ساخت اقیانوسیه و مکانی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در جوار قبور این شهدای والامقام اهتمام داشته باشند.

یک حساب نذر مشترک ایجاد کنید

داراب علی بخشی دبیر هیئت امنای آرامگاه شهدای گمنام الیگودرز در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در اولین جلسه هیئت امنای آرامگاه شهدای گمنام الیگودرز توفیق از شهدا خدمات دریافت کرد. در زمینه ایجاد حساب مشترک نذورات و کمک های مردمی و همچنین تعمیر و مرمت سقف مزار شهدای گمنام شهرستان مصوباتی به عمل آمد.

وی گفت: سقف بقعه با بتن و سرامیک در حال تعمیر، بازسازی و عایق بندی مناسب است تا در آینده مشکلی پیش نیاید و امیدواریم تا دو هفته آینده این پروژه به اتمام برسد.

دبیر هیئت امنای مقبره شهدای گمنام الیگودرز گفت: ساخت و توسعه این مکان.

d656ba8c 2f74 4253 8eb2 e3a2b8af5b7e خبر خاکستری

ضرورت توسعه فضای دفن شهدای گمنام

علی میرزا بساک شهردار الیگودرز در گفتگو با سفیرافلاک گفت: “

وی افزود: وضعیت مزار شهدای گمنام الیگودرز زیبنده این شهر نیست. در همین راستا، اعضای هیئت امنا طرح توسعه و تکمیل بقعه را تهیه کرده اند که در صورت نهایی شدن و ایمن سازی، سال آینده اجرایی خواهد شد.

شهردار الیگودرز گفت: افزودن 80 متر دیگر به حریم مزار شهدا، مرمت و بازسازی دیوار جداکننده و قرار دادن تمثال 612 شهید در این مکان از جمله عناصر در نظر گرفته شده در این طرح است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید