خبرهای خوب در راه قضاوت مبارزه ایران است


ساعت: 16:35
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1812264

دیدار رئیس فدراسیون کشتی با رئیس هیئت داوران اتحادیه جهانی برگزار شد.

دیدار رئیس فدراسیون کشتی با رئیس کمیسیون کشتی اتحادیه جهانی در قالب وبینار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی شب گذشته در نشست وبینار با آنتونیو سیلوستر، رئیس هیئت داوران اتحادیه جهانی کشتی شرکت کرد.

این جلسه با حضور محمد مصلی پور رئیس کمیسیون کشتی، عضو کمیسیون کشتی اتحادیه جهانی کشتی و کمک داور اتحادیه کشتی، علیرضا دبیر از آنتونیو سیلوستری رئیس کمیسیون کشتی اتحادیه در مبارزه برای قضاوت های بی طرفانه و منصفانه جهان از مسابقات اخیر قدردانی کرد. وی ابراز امیدواری کرد که حرکت صادقانه و بی طرفانه داوران در مسابقات پیش رو ادامه داشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین از سیلوستر برای حضور نماینده ایران در کمیسیون قضایی و همچنین کمک دو داور ایرانی در اتحادیه جهانی تشکر کرد.

در ادامه این نشست گزارشی از تعداد داوران داخلی و بین المللی و همچنین زیرساخت های کشتیرانی ایران ارائه شد.

علیرضا دبیر به رئیس اتحادیه جهانی داوران گفت: کشتی به عنوان اولین رشته ورزشی ایران نقش بسزایی در سربلندی ورزش کشورمان دارد و در بین مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. معتقدم هر چه دانش داوری در ایران بیشتر باشد، مبارزه ایران در جهان موفق تر و در نهایت جذابیت بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: آماده میزبانی از کلاس ها و سمینارهای داوران اتحادیه جهانی هستیم و امیدواریم با حضور اساتید داوران اتحادیه جهانی کلاس های آموزشی در ایران نیز برگزار شود.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: آماده هرگونه کمکی به کمیسیون کشتی اتحادیه جهانی هستیم. به عنوان مثال، اگر قرار باشد در قوانین مبارزه تغییری ایجاد شود، با توجه به اینکه مسابقات در ایران زیاد است، می‌توانیم یک آزمایشی در مسابقات داخلی خود انجام دهیم و نتایج و بازخوردها و گزارش‌های مربوط به ارسال به اتحادیه جهانی را اعلام کنیم.

رئیس کمیسیون قضایی اتحادیه جهانی نیز با تشکر از علیرضا دبیر به خاطر اهمیتی که برای قوه قضائیه قائل است، گفت: حضور شما در چنین جلساتی نشان دهنده این است که شما نسبت به قوه قضائیه نگاه بازیگوشی دارید. خوشحالم که رئیس فدراسیون کشتی ایران که قهرمان المپیک هم هست به داوری اهمیت ویژه ای می دهد.

سیلوستر در پایان خاطرنشان کرد: حدس می زنم روزهای خوبی برای داوری ایران باشد. خبرهای خوبی از قوه قضائیه ایران به گوش می رسد و دلیل آن هم جوانی است که در قوه قضائیه کشتی ایران ایجاد شده و اکثر داوران جوان هستند و آینده درخشانی دارند.

در پایان وبینار مقرر شد این جلسات در مورد موضوعات مختلف داوری و همچنین کمک هایی که طرفین می توانند به یکدیگر ارائه کنند ادامه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید