خبر جدید از یارانه 300 و 400 هزار تومانی

این در حالی است که هفته گذشته مرحله چهارم کمک های نقدی به حساب خانوار واریز شد و مشمولان حذفی از یارانه همچنان فرصت ثبت نام برای دریافت یارانه را دارند.

این در شرایطی است که زیرساخت های پروژه کالابرگ در حال آماده سازی است و به گفته وزیر اقتصاد، گزارش پروژه کالابرگ باید تا پایان مرداد ماه ارائه شود و امیدواریم درباره جزئیات تغییر تصمیم نهایی گرفته شود. نحوه پرداخت یارانه ها در ابتدای شهریور پس از ارائه گزارش انجام خواهد شد.

طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در پاسخ به این سوال که یارانه بعدی به صورت نقدی یا کالایی خواهد بود، گفت: تا زمان ابلاغ رسمی، یارانه ها به صورت نقدی پرداخت می شود و هنوز ابلاغ نشده است. می گوید که یک ماه پس از آن پرداخت به صورت نقدی خواهد بود.

در همین حال، انتظار می رود تغییر در نحوه پرداخت یارانه ها از مهرماه اجرایی شود. البته به گفته کارشناسان اگر دولت قصد واقعی برای تغییر روش پرداخت داشته باشد.

اما یارانه نقدی مرداد ماه هفته گذشته واریز شد و چهارمین یارانه نقدی پس از عملیات اقتصادی دولت و حذف 4200 تومان بود.

پرداخت یارانه نقدی از اردیبهشت ماه امسال پس از حذف 4200 تومان از واردات کالاهای اساسی با رویه جدید، مبلغ 300 تا 400 هزار تومان بر اساس اعشار 9 دهم پرداخت می شود. پس برای سه عشر اول هر نفر 400000 تومان و مابقی عشر 300000 تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید