سابقه یارانه یک میلیون و 400 هزار تومانی چیست؟ / چه کسی آن را دریافت می کند؟

سابقه یارانه یک میلیون و 400 هزار تومانی چیست؟  / چه کسی آن را دریافت می کند؟

برخی رسانه ها از پرداخت یارانه عید غدیر خبر می دهند. اما آیا دولت برای عید غدیر یارانه جدیدی خواهد پرداخت یا عید دیگری در راه است؟

پیگیری ها نشان می دهد پرداخت یارانه عید غدیر صحت ندارد و تاکنون هیچ مقامی چنین خبری را اعلام نکرده است.

بحث یارانه غدیر یا عید هم در سال گذشته خبرها بود. اما سال گذشته دولت یارانه جدیدی پرداخت نکرد و امسال نیز مانند سال گذشته یارانه جدیدی پرداخت نخواهد شد.

تنها یارانه ای که اکنون پرداخت می شود یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی است که بیستم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. البته سال گذشته و سال قبل نیز دولت دو یارانه ویژه به مردم پرداخت کرد. اما بعید است که دولت امسال چنین یارانه ای را پرداخت کند.

سابقه یارانه یک میلیون و 400 هزار تومانی چیست؟

تنها خبری که در خصوص واریز کمک بلاعوض و حمایت معیشتی ذکر شد مربوط به معاون توسعه مشارکت های مردمی در کمیته حمایت بود که با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه های خانواده معتقدیم درآمد سرانه هر یتیم و چاه – وصال باید حداقل به یک میلیون و 400 هزار تومان برسد.

این مسئول اعلام کرد: کمپین «عشق علی» برای جذب حامیان طرح ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار می شود و یک میلیون و 300 هزار حامی در سراسر کشور از کودکان حمایت مادی و معنوی خواهند کرد. از یتیمان و محسنین مرتکب شده اند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته مددکاری بیان کرد: درآمد سرانه ایتام ماهانه از کمک های مردمی حدود 850 هزار تومان است. آسوده خاطرنشان کرد: علاوه بر این، درآمد سرانه فرزندان محسنین به 450 هزار تومان در ماه رسیده است و هدف ما افزایش این کمک ها با جذب حامیان جدید است.
به عبارت دیگر برنامه ای برای کمک به ایتام خواهد بود. اما جزئیات هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید