یارانه های 300 و 400 هزار تومانی معوق چه زمانی پرداخت می شود؟


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891759

پرداخت یارانه نقدی از اردیبهشت ماه امسال با رویه جدید و مبلغ از 300 تا 400 هزار تومان بر اساس اعشار به 9 رقم اعشار. بنابراین برای سه عشر اول برای هر نفر 400000 تومان و عشر باقی مانده 300000 تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این در حالی است که نزدیک به 4 ماه از فعالیت اقتصادی دولت و افزایش قیمت کالاها می گذرد.

پرداخت یارانه نقدی از اردیبهشت ماه امسال با رویه جدید و مبلغ از 300 تا 400 هزار تومان بر اساس اعشار به 9 رقم اعشار. بنابراین برای سه عشر اول برای هر نفر 400000 تومان و عشر باقی مانده 300000 تومان است.

بیشتر بخوانید:
تا زمانی که تکلیف کالابرگ مشخص شود، کمک های بلاعوض به طور منظم پرداخت خواهد شد

با این فرض که برای دهمین درآمد یارانه ای وجود نداشته باشد، اما آنها مانند سایر شهروندان به نان، انرژی و داروی یارانه ای دسترسی خواهند داشت.

البته در این مدت فرصت اعتراض در اختیار گروهی گذاشته شد که یا یارانه نگرفتند یا یارانه آنها حذف شد. بر این اساس یک گروه در تیرماه و یک گروه در مردادماه به جمع یارانه بگیران اضافه شدند که دولت اعلام کرد یارانه قبلی یعنی از اردیبهشت ماه امسال را به آنها پرداخت خواهد کرد.

همانطور که در گزارش ها مشاهده می شود، این گروه که به تازگی به گروه یارانه بگیران اضافه شده اند، در صورتی که در تیرماه وارد گروه یارانه بگیران شده باشند، یارانه معوق دو برج قبلی را همزمان با پرداخت یارانه مردادماه دریافت کرده اند. .

اما اگر در مردادماه به لیست یارانه بگیران اضافه شوند، معوقات یارانه سه ماه اخیر را همزمان با پرداخت یارانه شهریور دریافت خواهند کرد.

در همین حال اشکان میرمحمدی، بازرس کل تعاون، کار و امور اجتماعی گفت؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی اعتراضات شهروندان را از مبادی مختلف آغاز کرده و اخیرا سامانه جدیدی به نام سامانه حمایتی را فعال کرده است تا مردم با مراجعه به این سامانه، وضعیت خود را از نظر شاخص های مختلف بررسی کنند.

به گفته وی، در صورتی که نسبت به هر یک از شاخص ها اعتراضی دارند، مراتب اعتراض خود را از طریق تماس با مراجع ذیربط پیگیری و موضوع را حل کنند تا با به روز رسانی وضعیت خود، دلیلی برای اظهار نظر مجدد در خصوص اعشاری شدن بدهند. . از طریق سامانه و در صورت استحقاق آن با توجه به شرایط و شاخص ها امکان دریافت یارانه در ماه های آینده برای آنها فراهم می شود.

دیدگاهتان را بنویسید