خبر جدید پرداخت کمک نقدی این ماه از میرکاظمی

خبر جدید پرداخت کمک نقدی این ماه از میرکاظمی

روز جدید رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بررسی های ما نشان می دهد مردم بیشتر به کمک های نقدی علاقه دارند.

سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت وگو با خبرنگار دولت خبرگزاری تسنیم ، در خصوص اجرای آزمایشی طرح بارنامه الکترونیکی از مهرماه در برخی اخبار تصریح کرد: بارنامه یک قانون است و یک تعهد دولت بود و سیستم آن آماده نبود. معمولاً زمانی که سیستم آماده می شود باید در فضای کمتری اجرا شود و در صورت وجود مشکل باید شناسایی و رفع شود تا در اجرای کلی مشکلی برای افراد پیش نیاید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بررسی های ما نشان می دهد مردم بیشتر به کمک های نقدی علاقه دارند.

میرکاظمی در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ یارانه نقدی که در ماه های گذشته به مردم پرداخت شده است در تاریخ 29 شهریور ماه به مردم واریز می شود، خاطرنشان کرد: بله، این مبلغ در محل است و با رسیدن کالا جایگزین وجه نقد پرداختی می شود. . و مردم طبق معمول در این ماه پول نقد دریافت خواهند کرد.

دولت برای کمک به اقشار ضعیف، جلوگیری از رانت و همچنین عادلانه‌شدن یارانه‌ها، نحوه پرداخت یارانه و توزیع ارز 4200 تومانی را تغییر می‌دهد و مقرر شد یارانه در ساعت 20:00 تعلق گیرد. انتهای زنجیره، یعنی مردم به جای واردکننده

در این راستا دولت از نیمه اردیبهشت ماه امسال هر ماه 200، 300 و 400 هزار تومان یارانه نقدی به مردم پرداخت می کند. مسئولان دولتی اعلام کرده اند که در قالب صورتحساب الکترونیکی به مردم اعتبار می دهند اما به گفته دولت تا زمانی که زیرساخت های این اقدام فراهم شود، پرداخت یارانه نقدی ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید