خبر خوب برای رتبه بندی معلمان

خبر خوب برای رتبه بندی معلمان

نماینده مردم همدان و فامینین در شورای اسلامی گفت: در بودجه امسال 30 هزار میلیارد تومان برای آموزش و پرورش کمک شده است.

ظهر امروز مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی (طرح شهید سلیمانی) با حضور نماینده مردم همدان، فمینین و کهاوند در شورای اسلامی، استاندار همدان، معاونین استانداری متوسطه برگزار شد. آموزش و پرورش و تربیت بدنی استان و جمعی از کارکنان مدرسه شهید مطهری منطقه کهاوند.

برای ساخت این زمین ورزشی در مجموع 350 میلیون تومان هزینه شده است که 160 میلیون تومان آن توسط طرح شهید سلیمانی و 190 میلیون تومان از سوی منابع خیریه این منطقه تامین شده است.

نماینده مردم همدان و فمینین در شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز بسیج به درخت خیری تبدیل شده که در همه حال برای کشور و جهان میوه می دهد. در صورتی که امروز جمهوری اسلامی به دلیل وجود تفکر بسیجی از قدرت بالایی برخوردار است.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالایی در منطقه برخوردار است و ایران اسلامی ما امروز یکی از قدرتمندترین کشورها محسوب می شود، اظهار داشت: همه مردم ایران پای انقلاب هستند، جوانان کشورمان. اگر پول داشته باشند فرزندان این مملکت هستند و انقلابی هستند و با دشمنان این مرز و بوم روبرو خواهند شد.

وی با بیان اینکه با وجود همه تحریم ها و مشکلات، اقدامات عمرانی با قوت در حال انجام است، گفت: در بودجه امسال 30 هزار میلیارد تومان در آموزش و پرورش سرمایه گذاری شد، 13 هزار میلیارد تومان به رتبه معلمان و 8 هزار میلیارد تومان اضافه شد. تومان برای ساخت مدارس و 4500 میلیارد تومان برای تجهیزات و غذای رایگان مدارس محروم اختصاص یافت.

دیدگاهتان را بنویسید