خبر خوب برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان

خبر خوب برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان

وی با اشاره به موضوع پایه مالیاتی گفت: مولفه های رشد درآمد و افزایش 50 درصدی مالیات نشان می دهد که شاید نتوان بیش از این مالیات را افزایش داد بنابراین اگر بخواهیم مالیات را بیشتر افزایش دهیم رکود را افزایش می دهد. و برای فعالان اقتصادی مشکل ایجاد می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: ظرفیت تولید درآمد نفتی را نداریم و تحریم ها و فشارهای خارجی اجازه افزایش درآمد این بخش را نمی دهد، بنابراین در این دو اصلی با محدودیت مواجه هستیم. منابع

قادری با بیان اینکه در بحث بهره وری به دلیل مقاومت نهادهای مختلف عملا قدرت مانور دولت را محدود می کند، گفت: همچنین افزایش نقل و انتقال دارایی های مالی و استقراض از مردم منطقی نیست و در شرایطی که وجود دارد. بدهی های زیادی به دولت وجود دارد، بخشی از این دارایی ها باید برای بازپرداخت بدهی دولت تخصیص یابد.

قادری با تاکید بر اینکه اعداد و ارقام بودجه مناسب است، گفت: علاوه بر این، کار خوبی که دولت انجام داد این بود که لایحه الحاقی 3 را به همراه بودجه آورد که احکام خارج از بودجه را از بودجه جدا می کند و این امر ترازنامه، تراز سرمایه و تراز مالی و بهبود ترازنامه های مختلف کمک می کند و باعث می شود بودجه مسیر منطقی داشته باشد.

وی افزود: در بودجه سعی شده است وجوه با دقت بیشتری محاسبه شود و به دلیل عدم برآورد دقیق بودجه تردیدی وجود ندارد، همچنین وجوه تسهیلات و بانک ها مطلوب بوده و به لحاظ اقتصادی دیده می شود. رشد

نماینده شیراز در مجلس با اشاره به موضوع یکسان سازی حقوق گفت: البته تنها نگرانی در مورد منابع برای همسان سازی وجود دارد، هرچند در مجلس فرصتی برای انتقال منابع به این بخش وجود دارد که مصوبه مجلس است. مجلس، سال اول اجرای بودجه 40. اجرای درصد همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارگران.