خبر خوش برای تهرانی ها

خبر خوش برای تهرانی ها

روز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، برای امروز (19 فروردین) آسمان نیمه ابری تا ابری و غبارآلود، در ساعاتی از بعدازظهر با بارش باران و وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد پیش بینی می شود. گرد و غبار پیش بینی می کند

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان امروز (19 فروردین) متغیر تا ابری و غبارآلود، در ساعات مشخصی از بعدازظهر با بارش باران و وزش باد، گاهی همراه با رعد و برق و رعد و برق و در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد پیش بینی می شود. گرد و غبار فرض می شود.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، روز یکشنبه (21 فروردین) در نیمه شرقی کشور بارش های کوتاه مدت پیش بینی می شود که وزش باد شدید در استان، گاهی وزش باد شدید در برخی مناطق همراه با رگبار گرد و خاک پیش بینی می شود.

برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (22 تا 24 فروردین) در بعدازظهر به ویژه روز سه شنبه وزش باد شدید گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

از نظر دما در شب های شنبه و یکشنبه شاهد کاهش نسبی دما و از دوشنبه تا چهارشنبه افزایش دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فرودگاه مهرآباد، امام و فرودگاه ورامین با بیشینه دمای 26 درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (31 فروردین) نیمه ابری، صبح بارانی و بتدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 23 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (22 فروردین) صاف و بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد.

دیدگاهتان را بنویسید