خبر خوش برای ستاره های استقلال؛ آیا سهمیه تیم ملی استقلال افزایش می یابد؟

خبر خوش برای ستاره های استقلال؛  آیا سهمیه تیم ملی استقلال افزایش می یابد؟

در حالی که کارلوس کی روش در سفر بود با باشگاه الاهلی قطر هماهنگ کرده بود که محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در تعطیلات لیگ ستارگان در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند که البته با این امر موافقت کردند اما باشگاه قطری ناگهان تصمیم به بازگشت گرفت. بازیکنانش به قطر می روند و تا یک هفته مانده به شروع جام جهانی آنها را به تیم ملی نمی دهند.

نتیجه این اتفاق امکان تغییر ترکیب خط دفاعی تیم ملی در جام جهانی خواهد بود. اگرچه حضور مرتضی پورعلیگنجی در لیست نهایی تیم ملی قطعی به نظر می رسید اما او اکنون این شانس را دارد که در دومین جام جهانی متوالی حضور داشته باشد.

از سوی دیگر در شرایطی که مجید حسینی در مسابقات کایسری اسپور در لیگ ترکیه حضور دارد اما سیاوش یزدانی و عارف گلامی دو مدافع استقلال که پیش از این در تیم ملی حضور داشتند، احتمال دعوت به تیم ملی وجود دارد. باز هم توسط کارلوس کی روش بسیار قد بلند است. علاوه بر اینکه روزبه چسمی در جام جهانی 2018 روسیه در خط دفاعی تیم ملی به میدان رفت و سرمربی پرتغالی تیم ملی نیز در خط دفاعی اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد، احتمال اینکه او دوباره در خط دفاعی بازی کند بسیار زیاد است. خط دفاعی تیم ملی

دیدگاهتان را بنویسید