خبر خوش تامین اجتماعی برای بازنشستگان و بیمه شدگان

خبر خوش تامین اجتماعی برای بازنشستگان و بیمه شدگان

مدیرعامل CSR جزئیات افزایش وام بازنشستگان و ثبت نام وام بازنشستگان و بیمه شدگان را اعلام کرد. مدیرعامل CSR از خدمات رسانی بهتر CSR به افراد تحت پوشش در سال جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از خدمات جدید بیمه ای و درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران خبر داد و جزئیات افزایش وام بازنشستگان و ثبت نام وام بازنشستگان و بیمه شدگان را اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال بیش از 200 پروژه درمانی با اعتبار 11 هزار میلیارد تومان داریم.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه بازدید از پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی گچساران افزود: 46 میلیون نفر در کشور بیمه شده تامین اجتماعی هستند که از این تعداد بیش از 14 میلیون نفر بیمه شدگان اصلی هستند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: بیش از چهار میلیون و 300 هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی در کشور وجود دارد.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اصلی تضمین توسعه خدمات و تعهدات کوتاه مدت و جانبی در حوزه درمان است.

موسوی پرداخت وام قرض الحسنه به مستمری بگیران را نیز از خدمات این سازمان عنوان کرد و تصریح کرد: امسال وام 12 میلیون تومانی قرض الحسنه مستمری بگیران به 20 میلیون تومان افزایش یافت. همچنین سفر زیارتی مشهد مقدس برای مستمری بگیران این سازمان به صورت رایگان انجام می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: بعد از معیشت و استحقاق اولویت اول تامین اجتماعی توسعه خدمات درمانی است که در دو مدل مستقیم و غیرمستقیم یا خرید خدمات بر اساس تعرفه دولتی ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: 410 مرکز خصوصی اعم از کلینیک های تخصصی، فوق تخصصی و بیمارستان ها در کشور داریم که به جامعه هدف خدمات ارائه می کنند و همچنین با بیش از 50 هزار مرکز و موسسه درمانی طرف قرارداد هستیم. .

موسوی تصریح کرد: امسال بیش از 200 پروژه توسعه، ایجاد، ساخت و تجهیز پروژه های پزشکی به دستگاه های پیشرفته از جمله MRE و سی تی اسکن داریم که 11 هزار میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به موضوع کمبود پزشک متخصص در پلی کلینیک شهرستان گچساران که از سوی مردم مطرح شد، گفت: آمادگی داریم در صورت وجود پزشک متخصص به صورت پیمانی و کارگری استخدام کنیم. از متقاضی و پزشکان استقبال می شود.

لازم به ذکر است مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از شعبه تامین اجتماعی شهرستان گچساران بازدید و درخواست ها و نیازمندی های کارکنان این شعبه را بررسی کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر اهمیت نیروی انسانی برای توسعه و تعالی سازمان تاکید کرد و تداوم حرکت در مسیر تحول را در گرو نیروی انسانی باکیفیت دانست و گفت: نیروی انسانی در تامین اجتماعی سازمان کارکرد جزئی ندارد بلکه کارکرد آن کلان و استراتژیک است.

با نیروی انسانی با انگیزه و فعال می توان بر برخی چالش های پیش رو فائق آمد و وضعیت صندوق را بیشتر سامان داد و به ثبات رسید.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بخشی از برنامه های پایش دوره ای حوزه های مختلف عملکردی این سازمان در بازدید از معاونت مدیریت و توسعه منابع انسانی این سازمان که با حضور در این سازمان صورت گرفت. جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی که رسالت و مسئولیت آن کاملاً منطبق بر دستورات مکتب اسلام و آرمان‌های انقلاب است، باید توجه بیشتری داشته باشد. دو عنصر ایمان و امید در مدرسه ما بالاترین ارزش خدمت به مردم است و ماموریت سازمان تامین اجتماعی خدمت به مردم است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه اگر عنصر ایمان در اعتلای کشور نباشد متوقف می شود، گفت: ایمان انگیزه درونی و موتور محرکه اصلی نهضت از آنجایی که مقدسات است. قرآن خطاب به کسانی که ایمان دارند، مرور می کند و قدرت ایمان را یادآوری می کند.

موسوی با اشاره به اهمیت موضوع ایمان در بحث منابع انسانی گفت: در حوزه ماموریت سازمان تامین اجتماعی وظیفه مدیریتی داریم. با ایمان پیش برویم و اجازه ندهیم نگاه مبالغه بر مدیریت تامین اجتماعی و مدیرانمان حاکم شود. در جامعه اسلامی وظیفه ماست که بستر حرکت به سمت فطرت انسانی را فراهم کنیم. توجه به حقایق و هویت ایمانی می تواند این راه را هموار کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اهمیت عنصر “امید” تصریح کرد: خودانتقادی و توجه به کاستی ها موضوع مهمی است، اما این نگاه نباید ما را به سمت داشته ها و دستاوردها سوق دهد؛ بلکه باید از سرمایه ها و دستاوردها غافل شویم. با وجود همه تبلیغات منفی که گاهی در مورد وضعیت صندوق ها به ویژه مدیریت تامین اجتماعی مطرح می شود، مردم به ما و به این سمت و به صندوق تامین اجتماعی امیدوار هستند و اگر گاهی مشکلاتی را مطرح می کنیم و از کار خود انتقاد می کنیم. برای بهبود وضعیت و رفع مشکلات، عیوب و امید به بقای جامعه و تبدیل شدن به دستاوردی برای مردم و کشور.

موسوی با اشاره به اینکه نیروی انسانی در سازمان تامین اجتماعی کارکرد جزئی ندارد، بلکه کارکرد آن کلان و راهبردی است، گفت: برای تحقق این جایگاه کلان و راهبردی باید به دنبال برنامه جامع منابع انسانی مبتنی بر درک مشترک باشیم. بین واحدهای مختلف این امر از طریق جلسات مشترک و برنامه ریزی تخصص و الزامات واحدهای تخصصی محقق می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه حرکت در مسیر تحول و عبور از مشکلات را منوط به نیروی انسانی با کیفیت و با انگیزه دانست و افزود: با نیروی انسانی با انگیزه و فعال می توانیم بر چالش های پیش روی خود فائق آییم و سازماندهی وضعیت صندوق حتی بیشتر .ثبات. تحقق این اهمیت در گرو عزم، اراده و تصمیم درست در حوزه منابع انسانی و درک صحیح از جایگاه نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمان است.

موسوی افزود: یکی از موضوعات مهم در حوزه نیروی انسانی بحث آموزش است. از کارآموزی و بازآموزی گرفته تا آموزش تخصصی در واحدهای مختلف سازمان در مدیریت تامین اجتماعی بسیار مهم و ضروری است. پرورش دانش تخصصی امری است که می تواند توانایی و در نتیجه افزایش بهره وری و کارایی یک سازمان را افزایش دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه آموزش رکن بسیار مهمی در تمامی عرصه های حاکمیتی است، گفت: توسعه و رشد کشور از طریق آموزش و پرورش اتفاق می افتد. آموزش را در اولویت سازمان منابع انسانی قرار دهید تا سیستم بهبود و افزایش بهره وری را از این مسیر دنبال کند.

بزرگترین بدهی تاریخ تامین اجتماعی تسویه شد
رئیس کل سازمان تامین اجتماعی گفت: بزرگترین بدهی تاریخ تامین اجتماعی با اقدامات خیر دولت سیزدهم تسویه شد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان تامین اجتماعی با وجود کسری بودجه به برکت دولت سیزدهم به تعهدات خود در مراکز درمانی عمل کرده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سال گذشته با کسری چهار هزار میلیارد تومانی برای پرداخت حقوق مواجه بودیم که با کمک دولت این کسری برطرف شد، افزود: در دولت سیزدهم بدهی خود را پرداخت کردیم و تقریبا آن را کاهش دادیم. به صفر

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی از سال 1393 تا پایان سال 1393، 106 هزار میلیارد تومان بدهی ناشی از کسری نقدینگی دولت های گذشته را برای ایفای تعهدات خود در دولت سیزدهم پرداخت کرد و در واقع آن را پرداخت کرد. بزرگترین بدهی است تاریخ تامین اجتماعی با اقدامات خوب دولت سیزدهم تسویه شد.

موسوی با تاکید بر ارائه خدمات تامین اجتماعی به مردم گفت: در حوزه خدمات درمانی و پزشکی بر ارائه خدمات به مناطق ضعیف در اقصی نقاط کشور تاکید شده است.

همچنین سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موافقت سازمان تامین اجتماعی کشور برای ساخت بیمارستان جدید در شهر دهدشت خبر داد و گفت: در اولین سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد برای تامین اجتماعی با مشارکت وزارت بهداشت برای احداث بیمارستان مستقل در شهر دهدشت مرکز کوگیلویه تصویب شد. اگرچه سازمان تامین اجتماعی با ساخت این بیمارستان در شهر دهدشت موافقت نکرد اما امیدواریم با توجه به نیاز شهرستان، سازمان تامین اجتماعی با ساخت این بیمارستان موافقت کند.

دیدگاهتان را بنویسید