پلی کلینیک بیمه اجتماعی سبزوار باید پزشک متخصص را جذب کند/ استفاده رایگان بیمه شدگان از خدمات درمانی


ساعت: 15:30
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920310

موسوی گفت: ارتقای سطح امکانات و خدمات پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار نیازمند جذب پزشکان متخصص در این مرکز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور شب گذشته در بازدید از پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار، تامین تجهیزات پزشکی و کادر درمانی توسط پزشکان متخصص را یکی از مشکلات فراروی پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار عنوان کرد. حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی در این مرکز کاستی هایی دارد تاکید کرد: یکی از نیازهای پلی کلینیک تامین اجتماعی سبزوار جذب بیشتر پزشکان متخصص است و مقرر شد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار این مشکل برطرف شود.

رئیس کل سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین تامین تجهیزات لازم به ویژه راه اندازی دستگاه اکوکاردیوگرام از دیگر مواردی است که پیگیری های لازم در این زمینه انجام شده است.

موسوی در خصوص تامین اعتبار برای خرید تجهیزات افزود: در خصوص خرید تجهیزات پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی این موضوع را پیگیری می کند و از طریق اعتبارات بانک رفاه کارگران که در اختیار این دانشگاه قرار می گیرد، تامین اعتبار می شود. بخشی از سیستم تامین اجتماعی است.

وی ادامه داد: خدمات بستری در مناطقی که بیمارستان تامین اجتماعی وجود ندارد به بیمه شدگان ارائه می شود و بیمه شدگان نیازمند بستری از کلیه خدمات درمانی به صورت رایگان بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید