خبر خوش وزیر راه و شهرسازی از دهک های پایین و امکان ثبت نام مددکاران خانگی در نهضت ملی مسکن

خبر خوش وزیر راه و شهرسازی از دهک های پایین و امکان ثبت نام مددکاران خانگی در نهضت ملی مسکن

روز جدید رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از اعطای 500 هزار واحد مسکونی تا سال آینده به دهک های کم درآمد خبر داد و گفت: بخشی از وام این اقشار از سوی صندوق توسعه ملی پرداخت می شود.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن اقشار کم درآمد گفت: راه تامین مسکن دهک های پایین جامعه مانند تامین اجتماعی است. ، کمیته امداد و … در نظر گرفته شد و سهم آنها از وام تصمیم گیری شد. محل صندوق ملی مسکن پرداخت شود.

وی با یادآوری اینکه 500 هزار واحد مسکونی برای این افراد در حال ساخت است که حداکثر تا یک سال آینده واگذار می شود، افزود: وزارت راه و شهرسازی به منظور تامین مسکن کارکنان دولت با تمامی این افراد تفاهم نامه امضا کرده است. وزارتخانه ها از زمین خود وزارتخانه ها استفاده کنند یا با اعطای زمین مورد استفاده وزارت راه و شهرسازی برای مسکن قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با تاکید معاون اول رئیس جمهور، وزارتخانه ها موظفند در روزهای آینده طرح ساخت واحدهای مسکونی برای کارکنان خود را ارائه کنند، افزود: ساخت مسکن برای کارکنان همچنین در قالب طرح نهضت ملی مسکن.

قاسمی با بیان اینکه شرایط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تغییر کرده است، افزود: در شرایط جدید همه افراد اعم از شاغلین و کسانی که حدود 20 سال پیش وام دریافت کرده اند یا مسکن دارند نیز می توانند در این طرح ثبت نام کنند. به نام

دیدگاهتان را بنویسید