خبر مهم برای استقلالی ها; محرومیت آبی ها!

خبر مهم برای استقلالی ها;  محرومیت آبی ها!

طبق اعلام کمیسیون انضباطی در دیدار دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان از سری دیدارهای هفته بیست و یکم برترین های فوتبال کشور که در تاریخ 15 اسفند 93 برگزار شد، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کرد. و جریمه برای رفتار غیرورزشی. این حذف به یک سال حضور در مسابقات لیگ برتر محکوم شد.

این در حالی است که فرزاد مجیدی مربی و رضا آذری بازیکن نیز به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

علیرضا رضایی دیگر بازیکن استقلال به دلیل رفتار تهاجمی با نیمکت حریف به 300 میلیون ریال و یک سال محرومیت از مسابقات لیگ برتر محکوم شده است.

همچنین باشگاه استقلال با توجه به مواد 50 و 58 مقررات انضباطی به دلیل مسئولیت تضامنی در خصوص رفتار اعضا و تخلفات تیم به ترتیب دویست میلیون ریال و دویست و هشتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امین قاسمی نژاد بازیکن تیم گل گهر به دلیل سوء استفاده از داور مسابقه و پرداخت 300 میلیون ریال به تعلیق مسابقات لیگ برتر محکوم شد.

حیدر افسری سرپرست تیم گل گهر به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت 300 میلیون ریال و گل گهر سیرجان نیز در اثر 7 اخطار و 7 اخطار به دلیل مسئولیت تضامنی و تخلفات اعضا به جزای نقدی محکوم شدند. طبق مواد 50 و 58 مقررات انتظامی به دویست میلیون ریال و دویست و هشتاد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید