خبر مهم برای بازماندگان عدالت

خبر مهم برای بازماندگان عدالت

روز جدید : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باقیمانده سهام قضایی برای دریافت سهام عادلانه منتظر نباشند تا سامانه ثبت به زودی فعال شود.

محمد علیپور با اشاره به طرح بازماندگان اقدامات قضایی گفت: نمایندگان از یکشنبه هفته آینده بررسی لایحه بودجه را آغاز می کنند و این طرح پس از لایحه در مجلس بررسی می شود.

وی افزود: مسئول خصوصی سازی که اکنون به عنوان معاون سازمان برنامه و بودجه انتخاب شده است، گفت: دولت آمادگی واگذاری سهام به بازماندگان را ندارد.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر این 50 میلیون نفر از عدالت برخوردار شده اند اما 20 تا 30 میلیون باقی مانده به عدالت سپرده شده است.

وی گفت: ابتدا سهام قابل ارائه و پذیرش باید توسط دولت تعیین شود تا بتوان آن را واگذار کرد، بنابراین اکنون سهام سهامی که در اختیار دولت است و سودآور است. و در دسترس برای این تعداد بازمانده آماده نیستند.”

علیپور گفت: بدون شک تا پایان دولت سیزدهم می توان باقی مانده های دیگری را برای گرفتن سهام قضایی اضافه کرد و دولت در ابتدای راه است و در این راستا دولت باید همچنان به این نتیجه برسد که می خواهد. برای تامین سهام باقیمانده. عدالت.”

یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: پس مانده سهام قضایی برای دریافت سهام عادلانه نباید منتظر فعال شدن سامانه ثبت به این زودی ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید