خبر مهم برای بازماندگان یارانه/ دو میلیون نفر به تعداد یارانه بگیران اضافه شد

خبر مهم برای بازماندگان یارانه/ دو میلیون نفر به تعداد یارانه بگیران اضافه شد

روز جدید طیبه حسینی سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها با اعلام جزئیات پرداخت یارانه به بازماندگان گفت: پرونده 2 میلیون نفر از بازماندگان یارانه بررسی و به تعداد یارانه بگیران اضافه شد.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها در پی اعتراض برخی از بازماندگان یارانه نقدی معیشتی و رسیدگی به اعتراض آنها از اضافه شدن حدود دو میلیون نفر به یارانه بگیران و پرونده سرپرستان خانوار که رسیدگی به آنها نیز انجام شد، خبر داد. .

از اردیبهشت امسال پرداخت یارانه های جدید تحت عنوان نقدی حمایت معیشتی آغاز شد و تعدادی از یارانه بگیران حذف شدند که بسیاری از آنها به این تصمیم اعتراض کردند. البته ستاد ارشاد کمک هزینه ها اعلام کرد که مشمولان حذفی می توانند از طریق سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

بر اساس اطلاعیه ستاد هدایت یارانه ها، یارانه نقدی مرحله یکصد و چهل و یکم کمک معیشتی بر اساس اعشار اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه، طبق روال معمول به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. چهارشنبه هفته گذشته (20 مهر). قابل حذف بود

طیبه حسینی، سخنگوی ستاد هدایت یارانه ها در گفت وگو با ایسنا، درباره جزئیات پرداخت این مرحله از یارانه به ایسنا گفت: از اردیبهشت ماه امسال و در مرحله یکصد و سی و پنجم، یک میلیون و 690 هزار و 957 خانوار پرداخت شده است. یارانه معادل پنج میلیون نفر و 922 هزار و 806 نفر از فهرست یارانه بگیران حذف و به عنوان دهمین یارانه شناخته شدند.

2 میلیون نفر به جمعیت دریافت کنندگان کمک هزینه اضافه شد

وی افزود: پس از اعتراض حذف شدگان از یارانه و بازماندگان، درخواست 507 هزار و 930 نفر از سرپرستان خانوار تا ابتدای شهریور ماه سال جاری مجددا بررسی و بازنگری شد و مورد پذیرش قرار گرفت. اگر بخواهیم جمعیت هر خانوار را حدود سه نفر در نظر بگیریم، می توان گفت که حدود دو میلیون نفر به تعداد یارانه بگیران اضافه شده است.

سخنگوی ستاد هدایت یارانه ها آمار پرداخت یارانه های شهریور و مهرماه را هنوز نهایی نکرده و گفت: پرونده سرپرستان خانوار معلق نیز در حال بررسی است.

این در حالی است که بر اساس آخرین آمار موجود، حدود 76 میلیون نفر در ماه حدود 27 همات یارانه دریافت می کنند و در ماه های اخیر نیز افراد اضافه شده فوق مبلغی در حدود پنج همات به یارانه پرداختی دولت اضافه کرده اند.

همچنین بر اساس اطلاعیه رسمی ستاد هدایت یارانه ها، همچنان امکان اعتراض به حذف یارانه سرپرستان خانوار و افرادی که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه قطع شده و درخواست بررسی خود را در سامانه وزارتخانه ثبت کرده اند، وجود دارد. تعاونی، کار و مراقبت اجتماعی در صورتی که بر اساس بررسی های انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک های اول تا نهم باشند، یارانه مهر ماه طبق دهک اعلامی را همراه با یارانه دریافت می کنند. معوقه

علاوه بر این افرادی که تا مهرماه برای دریافت یارانه ثبت نام کرده اند، در صورتی که در دهک های یکم تا نهم باشند، یارانه مهرماه را به همراه معوقات یارانه دریافت می کنند.
ثبت نام از بازماندگان یارانه ادامه دارد

ثبت نام برای افرادی که هنوز کمک هزینه نقدی دریافت نکرده اند یا متقاضیان جدید کمک هزینه هستند ادامه دارد. این افراد می توانند با مراجعه به سایت پنجره خدمات هوشمند ملی به نشانی https://my.gov.ir، خانواده خود را ثبت کنند. برای ثبت نام در این سامانه همراه داشتن شماره تلفن همراه نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره حساب بانکی سرپرست خانوار متقاضی جدید الزامی است. یا بازمانده یارانه. متولیان تعیین شده برای اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود نیز می توانند کد دستوری #43857*4* (4 ستاره، 43857 ستاره، کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه خود شماره گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید