یارانه بازماندگان پرداخت شد/ چرا این یارانه برداشته نشده است؟

یارانه بازماندگان پرداخت شد/ چرا این یارانه برداشته نشده است؟

روز جدید سازمان یارانه اعلام کرد: یارانه اضافه معیشت از مرحله 135 به حساب مراجع نظارتی متقاضی حذف طبقه بندی و پایان یارانه در اردیبهشت ماه 1401 واریز شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: این مرحله از پرداخت با دستور رئیس‌جمهور و پس از درخواست بررسی سرپرستان خانوار انجام شد که در مرحله 135 از طریق سایت hemayat.mcls.gov یارانه‌ها معدوم و قطع شد. ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واریز شد.

بر این اساس، دیه اضافه از مرحله 135 به حساب عائله مندی که تا قبل از اردیبهشت 1401 مشمول دریافت یارانه بود، اما در این مرحله طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهک دهم بوده و متقاضی بررسی و بررسی در طبقه بندی. این وزارتخانه سپرده شده است.

این سپرده تا زمان بررسی و تایید حساب ناظر توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسدود و برداشت نمی شود.

علاوه بر این، طبق اطلاعات قبلی، 10 میلیون کرون کمک به تسهیلات قرض الحسنه از سرپرستان خانوارهایی که این تسهیلات را دریافت کرده اند کسر شده است.

تاکید می شود معترضان همچنان باید نسبت به ثبت نام و پیگیری اعتراض خود نسبت به کاهش دهک یا یارانه اعلامی در اردیبهشت ماه 1401 از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir یا تلفن 09200006369 وزارت تعاون، کار و کمک های اجتماعی اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید