فرصت پرداخت 2 یارانه در هفته آینده / چه یارانه هایی پرداخت می شود؟

فرصت پرداخت 2 یارانه در هفته آینده / چه یارانه هایی پرداخت می شود؟

روز جدید : ابتدای هفته آینده ۴۵ هزار تن یارانه نقدی به حساب یارانه بگیران واریز می شود و امکان پرداخت یارانه ماه مبارک رمضان نیز وجود دارد.

هفته آینده امسال واریز یارانه قطعی است و امکان پرداخت یارانه ماه مبارک رمضان وجود دارد.

یارانه ای که از ابتدای هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود، یارانه نقدی است. میزان این یارانه از ابتدا تغییری نکرده و همان 45 هزار و 500 تن برای هر نفر است.

به طور معمول هفتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 شنبه 20 فروردین ماه به حدود 78 میلیون نفر واریز می شود.

همچنین بر اساس تصمیم ستاد ملی و اطلاع رسانی قبلی، در ماه جاری بیست و دومین قسط وام یک میلیون تنی از یارانه سرپرستان خانوارهای دریافت کننده تسهیلات کسر می شود.

ادامه تجارت نیوز از سازمان های مرتبط با یارانه نشان می دهد که دولت در نظر دارد همانند سال گذشته یارانه ویژه ای را در ماه جاری نیز پرداخت کند.

به نظر می رسد جزئیات پرداخت یارانه ماه مبارک رمضان، یعنی. میزان یارانه، تعداد مشمولان و شرایط مشمولین در مرحله نهایی است. در واقع دولت در مراحل پایانی پرداخت این یارانه است و به احتمال زیاد جزئیات کامل آن به زودی منتشر خواهد شد.

محتمل ترین میزان یارانه ماه مبارک رمضان 150 هزار تن است.

سال گذشته 60 میلیون نفر معادل یارانه معیشتی دیگری مانند یارانه زمستانی یارانه معیشتی دریافت کردند. یعنی خانوارهای یک نفره 55 هزار تن، خانوارهای دو نفره 103 هزار تن، خانوارهای سه نفره 138 هزار تن، چهار نفره 172 هزار تن و خانوارهای پنج نفره به بالا 205 هزار تن دریافت کردند.

در صورت تکرار همین یارانه در سال گذشته برای امسال، میزان یارانه بین 55 تا 205 هزار تن است. اما اگر مبلغ یارانه 150 هزار تومانی باید پرداخت شود، احتمال می رود تعداد یارانه بگیران کمتر از 60 میلیون باشد.

دیدگاهتان را بنویسید