خبر مهم برای کارمندان و مستمری بگیران/ افزایش دستمزد چه زمانی اجرایی می شود؟

خبر مهم برای کارمندان و مستمری بگیران/ افزایش دستمزد چه زمانی اجرایی می شود؟

اما اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس جزئیات جدیدی از زمان افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران بیان کرد و گفت: افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران از مهرماه اجرایی می شود.

به گفته برخی نمایندگان افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران از آذرماه اجرایی می شود.

اما اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در این خصوص گفت: 60 هزار میلیارد تومان منابع برای افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران تخصیص یافته و علاوه بر آن تلاش می شود مستمری مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی 30 درصد افزایش یابد.

او بیان کرد؛ جانبازان و قربانیان زیر 25 درصد که از درآمد پایین رنج می برند، با افزایش دستمزد و مزایا مواجه خواهند شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد امکان تغییر احکام کارمندان و مستمری بگیران در این ماه وجود ندارد و از آذرماه حقوق ها همراه با واریز معوقات مهر و آبان به حساب کارمندان و مستمری بگیران افزایش می یابد.

البته حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در اوایل آبان ماه در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: دولت اعلام کرد مهرماه پرداخت می کنیم. باید تشکر کنم، یعنی قبل از اینکه قانون شود به همه مسئولیت می دهیم.

حقوق ماهانه مهر علی الحساب پرداخت می شود

رئیس کمیته برنامه و بودجه گفته بود: نیازی به تصویب قانون و سقوط برج نیست، حقوق ماهیانه به صورت علی الحساب پرداخت می شود. آقای میرکاظمی به من گفت که ما این کار را می کنیم.

همچنین در مهرماه سال جاری مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره تاریخ اجرای افزایش حقوق کارکنان کشوری و لشکری ​​و مستمری بگیران گفت: گمان می رود از آنجایی که میزان افزایش افزایش یافته، این موضوع اجرایی شود. از اکتبر

بابک اوگاهی معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان برنامه و بودجه کشور نیز گفت: از آنجایی که دولت مصمم به اجرای این طرح است، مبالغ مربوطه را به حقوق ماهانه کارکنان و مستمری بگیران اعمال خواهد کرد.

وی قول داد حقوق مهرماه پرداخت شود و پس از نهایی شدن در مجلس و تعیین میزان دقیق، مابه التفاوت در ماه های باقی مانده اعمال شود.

سید محمدرضا میرتاج الدین عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص افزایش حقوق کارمندان و مستمری بگیران اظهار داشت: اگرچه نمی توان ادعا کرد که افزایش ناشی از ترمیم حقوق می تواند همه مشکلات را حل کند. مردم در حوزه اقتصادی هستند، اما می تواند بخشی از آن باشد تا این مشکلات را حل کند.

دیدگاهتان را بنویسید