اخبار مهم حقوق کارگران/ افزایش ۲۷ درصدی دستمزد چه زمانی اجرایی می شود؟

اخبار مهم حقوق کارگران/ افزایش ۲۷ درصدی دستمزد چه زمانی اجرایی می شود؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره زمان افزایش دستمزد کارگران گفت: افزایش 27 درصدی دستمزد کارگران توسط بخش خصوصی و دولتی ابلاغ و اجرا شده است، هرچند ممکن است پرداخت نشده باشد، اما در ماه های آینده پرداخت خواهد شد.

سید سلطان مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از حضور در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان از ما خواست تا برنامه های تحول آفرین سال 1402 را به کمیسیون ارائه کنیم که خوشبختانه همکاران ما در حوزه های مختلف و صندوق های متعدد برنامه ها به تبیین و ارائه خود پرداختند و به نظر می رسد که مورد استقبال اعضای کمیته قرار گرفته و قرار است در چارچوب سیاست های کلی جمهوری اسلامی ایران به ویژه سیاست های ابلاغی از سوی کمیته باشد. رهبر معظم انقلاب در حوزه تامین اجتماعی، تعاون و سایر سیاست ها، پروژه های لازم را که اجرا شده باید اجرا کنند.

وی افزود: برای تحقق شعار سال، حداقل رشد تولید در بخش‌های مختلف صندوق و در حوزه صنعت، نفت، گاز و پالایشگاه‌ها را به همه همکاران اختصاص داده‌ایم و عرضه دارو و سیمان باید حداقل باشد. 15 درصد و به نظر می رسد با تحقق این افزایش ها، هزینه تولید تعدیل می شود و امیدواریم این امر منجر به مهار تورم شود و قطعاً با افزایش تولید، هزینه ها کاهش می یابد.

مرتضوی در خصوص زمان افزایش دستمزد کارگران گفت: افزایش 27 درصدی دستمزد کارگران توسط بخش خصوصی و دولتی ابلاغ و اجرا شده است، اگرچه ممکن است پرداخت نشده باشد، اما در آینده پرداخت خواهد شد. ماه ها.

دیدگاهتان را بنویسید