آیا افزایش 57 درصدی حقوق کارگران حذف می شود؟ / رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ممکن است هفته آینده با دستور رئیس جمهور تعدیل شود و در روند افزایش حقوق ها تجدید نظر شود.

آیا افزایش 57 درصدی حقوق کارگران حذف می شود؟  / رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ممکن است هفته آینده با دستور رئیس جمهور تعدیل شود و در روند افزایش حقوق ها تجدید نظر شود.

روز جدید محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایین بودن دستمزد کارگران گفت: در شرایط تورمی امروز افزایش ۵۷ درصدی دستمزد کارگران بی نیازی از آنها نیست. وی گفت: بهترین ظرفیت برای افزایش قدرت خرید، جلوگیری از افزایش تورم است. انتظار ما این است که آقای رئیس جمهور تصمیم جدیدی را در دستور کار قرار دهد. وی گفت که احتمالاً هفته آینده تعدیل هایی مانند بررسی افزایش دستمزدها انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایین بودن دستمزد کارگران گفت: در شرایط تورمی امروز افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران بی نیازی از آنها نیست.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در تورم امروز افزایش 57 درصدی دستمزد کارگران را بی نیاز نمی کند. اولین بهای سنگین در جامعه طبقه کارگر.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که با خبرگزاری دانشجو صحبت می کرد، افزود: پیش بینی ما این است که واحدهای کوچک و متوسط ​​حداقل 25 درصد کاهش ظرفیت داشته باشند. این امر باعث افزایش بیکاری خواهد شد.

پور ابراهیمی گفت: تورمی که در 2 تا 3 هفته اخیر شاهد بودیم به دلیل عدم تصمیم صحیح و غیرکارشناسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تعیین حقوق پایه است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی بهترین ظرفیت برای افزایش قدرت خرید را جلوگیری از افزایش تورم دانست. انتظار ما این است که آقای رئیس جمهور تصمیم جدیدی را در دستور کار قرار دهد.

وی گفت که احتمالاً هفته آینده تعدیل هایی مانند بررسی افزایش دستمزدها انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید