خبر مهم جام جهانی برای ایران

خبر مهم جام جهانی برای ایران

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره ظرفیت مناطق آزاد کشور برای میزبانی برخی از علاقه مندان به فوتبال و جام جهانی قطر گفت: در پی تعامل و دوستی ایران و قطر، وزارت ورزش و جوانان تمایل به ادامه این امر دارد. ورزش را گره می زند.”

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این تعاملات در کنار تاکید بر ظرفیت های ورزشی کشور می تواند فرصتی برای تقویت سایر موضوعات از جمله گردشگری، حمل و نقل مسافر و … باشد. با توجه به حضور هواداران جام جهانی در مناطق آزاد، می توانیم ظرفیت حمل و نقل عمومی به ویژه از طریق دریا را برای این فرصت افزایش دهیم.

عضو کابینه دولت سیزدهم یادآور شد: پیشنهاد شهرهای کیش و کشم برای میزبانی از هواداران جام جهانی می تواند به تحکیم روابط دو کشور در روابط و ارتباطات منجر شود. شهرهای جنوبی کشور به ویژه جزیره زیبای کیش برای بحث در مورد پذیرایی و خدماتی که باید به گردشگران ارائه کنیم، مجهزتر هستند و جلسات هماهنگی در قالب جلسات و گفتگو آغاز شده است.

سجادی در ادامه تاکید کرد: بر اساس گزارش های دریافتی امروز یکشنبه وزیر راه قطر برای مذاکره با ایران برای میزبانی از هواداران جام جهانی در قطر در جزیره کیش حضور خواهد داشت. بر اساس برنامه ریزی در این جلسه، نمایندگان مربوطه از وزارت گردشگری در وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی و همچنین نماینده مدیریت مناطق آزاد حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید