خبر مهم برای رقیب ایران در آستانه جام جهانی

خبر مهم برای رقیب ایران در آستانه جام جهانی

شب گذشته تاتنهام در جام اتحادیه به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و از این رقابت ها حذف شد. هری کین که در ترکیب اصلی اسپرز قرار داشت، در حالی زمین را ترک کرد که تاتنهام 2-0 عقب بود و به گل نیاز داشت. با این حال، آنتونیو کونته بزرگترین سلاح خود را برای گلزنی و اجتناب از حذف از جام اتحادیه به ارمغان آورد و برایان گیل را به زمین فرستاد تا او نیز کاری برای گلزنی انجام ندهد.

خبر مهم برای رقیب ایران در آستانه جام جهانی

کناره گیری هری کین با واکنش هایی همراه بود و بسیاری حدس می زدند که ممکن است 10 روز مانده به جام جهانی اتفاقی برای کاپیتان انگلیس افتاده باشد. آنتونیو کونته شایعات مصدومیت این بازیکن را رد کرد و اعلام کرد که کناره گیری این بازیکن به دلیل خستگی بوده است.

سرمربی ایتالیایی تاتنهام گفت: او بسیار خسته بود. چون خیلی خسته بود کشیدمش که طبیعیه. او در همه مسابقات بازی می کند و این خستگی طبیعی است. وی ادامه داد: دیروز که تمرین بسیار ساده و نرمی داشتیم، کین به من گفت که واقعا خسته هستم و از من خواست که بایستم و ریکاوری کنم.

خبر مهم برای رقیب ایران در آستانه جام جهانی

هری کین مهمترین عنصر تیم ملی انگلیس در جام جهانی است. عدم آمادگی بدنی او نکته بسیار مهمی خواهد بود تا ببینیم آیا کونته در بازی بعدی از او استفاده خواهد کرد یا خیر.

تیم ملی ایران در دیدار افتتاحیه جام جهانی 2022 9 آبان به مصاف انگلیس می رود.

شنبه از ساعت 18:30 به وقت ایران، تاتنهام در خانه میزبان لیدز یونایتد است و به این برد نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید