خبر مهم میزان بودجه اجرای رتبه بندی معلمان

خبر مهم میزان بودجه اجرای رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش در این مراسم اظهار داشت: این مجتمع آموزشی در فضایی به وسعت ده هزار متر مربع ساخته می شود که برای تحصیل پسران و دختران در نظر گرفته شده و بی شک بزرگترین سرمایه گذاری برای تربیت نسل آینده است. ، منجر به تولید ثروت در کشور می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سیاست اصلی دولت ارتقاء در همه ابعاد است که برای آن اعتبارات قابل توجهی در نظر گرفته شده و 200 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای تامین زیرساخت ها و بسترهای آموزشی 21 هزار میلیارد ریال تعهد شده است، تصریح کرد: در این راستا 38 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح ارزشیابی معلمان در نظر گرفته شده که مهم و ضروری است.

نوری خاطرنشان کرد: معلمان وظیفه تربیت نسل جدید را بر عهده دارند تا از ظرفیت والدین برای ارتقای آموزش استفاده کنند. برکت و تلاش خیرین در ساخت 50 درصد کلاس های درس با کمک خیرین مهم و ضروری است.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده افزود: آموزش و پرورش نسل آینده می تواند بزرگترین سرمایه گذاری در توسعه نیروی انسانی و تولید ثروت در کشور باشد و دولت اعتبارات زیادی را برای آموزش و پرورش در نظر گرفته است. و آموزش.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خیرین نقش اساسی در تامین زیرساخت های آموزشی کشور داشته اند که برای این منظور 50 درصد کلاس های درس با تلاش خیرین ساخته و تامین شده است و در این زمینه با توجه به این موضوع که تربیت نسل جدید جامعه و آموزش و راهنمایی آنان معلمان در قبال جامعه مسئول هستند، لذا ارتقای آموزش والدین باید در راستای ایفای نقش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید