خبر ویژه ساپینتو قبل از دیدار با گل گهر

خبر ویژه ساپینتو قبل از دیدار با گل گهر

استقلال در حالی برای بازی با نساجی آماده می شود که ریکاردو ساپینتو درخواست کمیته انضباطی برای تعلیق دو جلسه ای محرومیت خود را پذیرفت و بابت صحبت هایی که در نشست خبری پس از بازی با پیکان گفت از جامعه فوتبال عذرخواهی کرد.

به همین دلیل استقلالی ها چند روزی منتظر هستند تا کمیته استیناف در این باره رای بدهد و حکم حذف را صادر کند. از سوی دیگر، مدیران باشگاه استقلال مدعی هستند که به دلیل اشتباه تایپی در خصوص تصمیم دیدار مقابل مس کرمان و عدم حضور سرمربی آبی پوشان در دیدار مقابل نساجی، در صورت انجام دو جلسه، نیمکت نشین نخواهد شد. محرومیت اعمال شده است، او در حال حاضر مشکلی با تیم نخواهد داشت و از بازی با بهترین گلزن می تواند روی نیمکت بنشیند.

در همین رابطه شنیده‌ایم که امروز پس از پایان تمرین، سرمربی این تیم مجدداً موضوع تعلیق این تصمیم را پیگیری کرده و مدیران باشگاه به ریکاردو ساپینتو تاکید کرده‌اند. صحبت هایی که با سران فدراسیون داشته اند که احتمالاً قبل از بازی سه شنبه تصمیم گیری می شود و نساجی مشخص می کند و تکلیف کاملاً مشخص می شود. استقلالی ها با توجه به اهمیت زیاد دیدار با گلزن، می خواهند سرمربی این تیم برای این جدال که هفته آینده برگزار می شود، روی نیمکت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید