خداحافظی ایران در جام جهانی در یک قدمی صعود

خداحافظی ایران در جام جهانی در یک قدمی صعود

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران سرانجام فهرست 25 نفره اعزامی به جام جهانی 31 آبان را اعلام کرد که بر این اساس علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سیدحسین حسینی، پیام نجز، رامین رضایان، صادق محرمی، حسین کنعانی، سید مجید حسینی، مرتضی پورعلیگنجی، شجاع خلیل زاده، ابوالفضل جلالی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، سعید عزت اللهی، احمد نورالهی، علی کریمی، احسان حاج صفی، علی اعظم، سامان. علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، سردار آزمون، مهدی طارمی و مهدی ترابی تیم ملی ایران را در جام جهانی 2022 قطر همراهی می کنند.

البته اگرچه بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی در مورد اینکه چرا ایران برخلاف سایر تیم های حاضر در این رقابت ها 26 بازیکن را در این لیست قرار نداده بود، صحبت کردند، اما به نظر می رسد امید ابراهیمی، هافبک ملی پوش تیم ملی که یکی از بازیکنان کارلوس کی روش است. او برای جام بیست و دوم بود اما به دلیل مصدومیت در دیدار تدارکاتی ایران مقابل نیکاراگوئه از آن لیست حذف شد.

کی روش سرمربی تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی توضیحاتی را درباره حضور هم تیمی هایش در این رویداد بزرگ ورزشی و البته پس از آخرین دیدار تدارکاتی تیمش با تونس ارائه کرد که نتیجه آن 2 بر 0 شکست برای ایران، بنابراین او توضیح داد که این تمرین با تونس خوب است. فرصتی عالی برای درس گرفتن از چند اشتباه و بازگشت قوی تر و بهتر. در بازی امروز 22 بازیکن 45 دقیقه مسابقه به علاوه 30 دقیقه کار اضافی فشرده انجام دادند. تنها کاری که انجام می دهیم این است که با روحیه مبارزه کنیم تا به رویاهایمان فرصت بدهیم. ما به وظایف خود به عنوان حرفه ای فوتبال ادامه می دهیم تا برای هواداران فوتبال ایران شادی و افتخار ایجاد کنیم.

ارزش تیم ملی ایران 59 میلیون یورو است

الرای قطر درباره تیم ملی ایران نوشت: ارزش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 59 میلیون یورو پایین ترین رقم در گروه دوم اعلام شده است. از این نظر ایران در بین 32 تیم حاضر در جام جهانی در رده 28 قرار دارد.

در این گروه انگلیس ارزشمندترین تیم است و بازیکنان این تیم بالاترین قیمت را دارند. پس از انگلیس، تیم آمریکا با 227 میلیون یورو در رده دوم قرار دارد و ولز با 160 میلیون یورو سومین تیم ارزشمند این گروه است و ارزش بازیکنان ایران نیز 59.2 میلیون یورو است، بنابراین تیم ملی در رده چهارم قرار دارد. در این نگرش، یک گروه باشید

این در حالی است که سردار آزمون، بازیکن باتجربه تیم ملی ایران، در آخرین بازی دوستانه کی روش مقابل تونس در روز چهارشنبه (25 نوامبر) در دوحه غایب بود تا شانس خود را به حداکثر برساند و مشخص نیست که تا اولین بازی تیم ملی ایران مقابل انگلیس به این بازی برسد یا خیر. .

تیم ملی ایران در اولین بازی خود امروز دوشنبه (9 آبان) از ساعت 16:30 به وقت محلی به مصاف انگلیس رفت.

ترکیب تیم ملی ایران برای اولین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر مقابل انگلیس اعلام شد.

بر این اساس علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، مجید حسینی، میلاد محمدی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش، علی کریمی، احمد نوراللهی و مهدی طارمی برای مصاف با شاگردان گرث ساوت گیت به میدان می روند.

گرت ساوت گیت همچنین 11 بازیکن تیمش را که در اولین بازی این تیم در جام جهانی 2022 قطر به مصاف ایران خواهند رفت را معرفی کرد.

بر این اساس جردن پیکفورد، کایران تریپر، هری مگوایر، جان استونز، لوک شاو، دکلن رایس، جود بلینگهام، میسون مانت، بوکایو ساکا، رحیم استرلینگ و هری کین بازیکنان اصلی این تیم خواهند بود که به مصاف شاگردان کی روش می روند.

کی روش به عنوان بازیکنان ثابت ترکیب عجیبی را برای تیم ملی ایران معرفی کرد و عملکرد ضعیف ملی پوشان در این دیدار باعث شد تا آنها مقابل انگلیس با شش گل شکست بخورند. البته مهدی طارمی در این دیدار دو گل برای ایران به ثمر رساند.

بدین ترتیب سنگین ترین شکست ایران در جام جهانی مقابل انگلیس در غروب تلخ روز دوشنبه 9 آبان 1411 به ثبت رسید.

دیدار هم تیمی های ایران با تساوی یک بر یک و دیدار آمریکا و ولز با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. گل های این دیدار را تیموتی یوها برای آمریکا در دقیقه 36 و گرت بیل در دقیقه 81 به ثمر رساندند.

ایران در دومین دیدار به مصاف ولز رفت و با برتری 2 بر صفر و گل های زیبای رزبه چسمی و رامین رضاییان در دقایق پایانی به صعود به مرحله بعدی جام جهانی 2022 قطر امیدوار بود.

البته انگلیس هم با آمریکا بازی کرد و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد و بر این اساس اگر انگلیس در دیدار پایانی مقابل ولز شکست نخورد، ایران نیز می تواند با برد و تساوی مقابل آمریکا زمین را ترک کند. برای اولین بار به دور بعدی مسابقات جهانی یعنی. دور 16

حالا در روز سرنوشت ساز این تیم ملی ایران است که می تواند سرنوشت خود را برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی رقم بزند. و در مقابل تیم آمریکا که با دو تساوی و دو امتیاز در انتهای جدول گروه B قرار دارد، قرار گرفت اما تساوی بدون گل مقابل انگلیس نشان داد که این تیم امکانات زیادی دارد و حتی قعرنشین آمریکا هم می تواند جزو 16 تیم باشد. تیم هایی که به مرحله بعد راه می یابند. بودن

دیدار ایران و آمریکا روز سه شنبه 17 آذرماه ساعت 22:30 روز راه یابی ایران به جام جهانی 1998 فرانسه با تساوی 2 بر 2 مقابل استرالیا در سال 1376 برگزار می شود.

دانش آموختگان کی روش در شرایطی با نتیجه یک بر صفر مقابل آمریکا شکست خوردند و با جام جهانی 2022 قطر خداحافظی کردند که یک قدم جلوتر بودیم و کافی بود ایران در را باز نکند.

دیدگاهتان را بنویسید