خروجی سامانه بارشی از آسمان چهارمحال و بختیاری


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917164

چراغ پور گفت: سامانه بارشی در حال حرکت به خارج از روستا است و برای بعدازظهر امروز تا بعدازظهر دوشنبه آسمان خفیف تا نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی رگباری پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران چیراگ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: شب گذشته به ویژه در شمال استان شاهد بارش برف بودیم و بیشترین میزان بارندگی از ایستگاه شلمزار حدود چهار میلی متر گزارش شده است.
وی بیان کرد: میزان بارندگی در فرخ شهر سه میلی متر، در شهرکرد یک میلی متر و در بقیه مناطق میزان بارندگی قابل اندازه گیری نیست.
در چیراگپور پنج سانتی متر برف در گردنه گیلاس و بارش برف در ایتزگا در اطراف بن گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: این سامانه در حال حرکت به خارج از استان است و برای بعدازظهر امروز تا بعدازظهر دوشنبه آسمان ملایم تا نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی اوقات پیش بینی می شود و از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته نیز پیش بینی می شود. شاهد بارش های زیر به صورت برف و باران در روستا خواهیم بود
وی بیان کرد: بارندگی‌های روز سه‌شنبه بیشتر برای مناطق غربی است و از اواخر وقت چهارشنبه تا بامداد جمعه بیشتر مناطق استان تحت تاثیر بارندگی‌ها قرار می‌گیرد که شدت بارندگی‌ها در نواحی غربی و جنوبی منطقه است.
چیراگ پور گفت: از نظر دمایی همچنان شاهد استقرار هوای سرد در استان خواهیم بود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید