هفته آینده آسمان چهارمحال و بختیاری آفتابی است


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819106

مهران رئراگپور گفت: دو روز است که جو نسبتاً باثباتی در این استان برقرار است و این وضعیت تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رائراگپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: دو روز است که جو نسبتاً باثباتی در این استان برقرار است و این وضعیت تا پایان هفته ادامه دارد.


وی گفت: در ساعاتی از هفته جاری آسمان در بعدازظهر ابری افزایش می یابد و وزش باد دور از انتظار نیست اما تا پایان هفته آسمان در روستاها صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود. “


چراغ پور افزود: برای بعدازظهرهای دوشنبه و سه شنبه شاهد افزایش ابر و آسمان تا قسمتی ابری به ویژه در ارتفاعات و شمال غرب استان خواهیم بود.


مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ظهور گرد و غبار رقیق صبحگاهی در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی، شهرکرد، بروجن، سامان و بن برای امروز و فردا در آسمان قابل مشاهده است.


وی از افزایش دما در روزهای اخیر خبر داد و یادآور شد: با افزایش نسبی و تدریجی دما مواجه هستیم و صبح امروز بلداجی و شهرکرد با کمینه دمای دو درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین ایستگاه های استان و استان هستند. 24 ساعت مالهلیفا با حداکثر 24 ساعت گذشته «دمای 27 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین ایستگاه ثبت شده است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید