فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری تا روز چهارشنبه


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1915974

چیراگ پور گفت: پس از وقفه بارندگی امروز تا چهارشنبه، در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری ناپایداری به صورت باران، برای مناطق جنوبی استان حتی رعد و برق، در مناطق مرتفع و سردسیر، بارش برف، نسبتاً رخ خواهد داد. وزش باد شدید و در گردنه ها مه گرفتگی و کاهش دید خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران چراغپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: سامانه بارشی از دو روز گذشته وارد استان شده و مناطق جنوبی از جمله لردگان و ملک خلیفه را تحت تاثیر قرار داده و بارندگی محدودی را شاهد بوده ایم.
وی افزود: پس از وقفه بارندگی برای امروز تا چهارشنبه در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری ناپایداری به صورت باران، در مناطق جنوبی استان حتی رعد و برق، در مناطق مرتفع و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود. وزش باد نسبتا شدید و در گردنه ها نیز مه گرفتگی و کاهش دید خواهیم داشت.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین بارندگی در مناطق غربی و جنوبی استان است و برای روزهای پنجشنبه و جمعه بارش خوبی پیش بینی نمی شود.
چراغ پور با اشاره به تداوم بارندگی ها در اوایل هفته آینده گفت: به مردم توصیه می شود به دلیل وقوع رعد و برق از چادر زدن در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از ارتفاعات پرهیز و از چرای دام در دشت های وسیع خودداری کنند.
وی تاکید کرد: شهروندان هنگام عبور از گردنه های برفگیر چهارمحال و بختیاری از تجهیزات ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید