خروج دو شرکت عربی از نمایشگاه بحرین به دلیل حضور رژیم صهیونیستی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شرکت هواپیمایی «سلام ایر» عمانی پس از تایید حضور رژیم صهیونیستی از شرکت در نمایشگاه بین المللی هوایی در بحرین انصراف داد.

این شرکت عمانی در حساب توییتر خود اعلام کرد که از این نمایشگاه انصراف می دهد و غرفه خود را در سالن نمایشگاه لغو می کند.

همچنین شرکت سرمایه گذاری کویتی موسوم به «بیت الکویت» نیز به دلیل دخالت رژیم صهیونیستی در این نمایشگاه، لوگوی خود را از فهرست حامیان این نمایشگاه حذف کرد.

در همین راستا گروه «عمانی ضد الطبی» (عمانی‌ها علیه آشتی) در توییتر اعلام کرد که نام عمان از سایت نمایشگاه آشتی با رژیم صهیونیستی حذف شده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی «الخلیج آنلاین»، گروه های عربی مخالف سازش با رژیم صهیونیستی نیز مشارکت شرکت های نظامی و امنیتی این رژیم در نمایشگاه هوایی بحرین را که قرار است در 9 نوامبر (18 آبان) برگزار شود، محکوم کردند. .

«ائتلاف ضد سقط جنین الخلیج» شرکت چهار شرکت اسرائیلی در این نمایشگاه را محکوم کرد و این شرکت‌ها عبارتند از صنایع هوایی و فضایی (IAI)، سیستم البیت، مالک موشک‌های «MPR500»، شرکت رافال و نمایشگاه دفاعی اسرائیل (ISDEF). ) . ) به عنوان بزرگترین نمایشگاه رواج سلاح های رژیم صهیونیستی در جهان.

ائتلاف تاکید کرد که این شرکت‌های اسرائیلی برای تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها و کشتن ده‌ها غیرنظامی در غزه، هواپیماهای جنگی و سلاح‌های مختلف تولید کردند.

نمایشگاه بین المللی هوایی بحرین هر دو سال یکبار برگزار می شود و این اولین بار است که شرکت های اسرائیلی در این نمایشگاه شرکت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید