خریداران پتروشیمی در بورس کالا باید اطلاعات را در سامانه کامل معاملاتی ثبت می کردند

ساعت: 16:46
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781101

خریداران محصول پتروشیمی از بورس کالا برای ادامه خرید موظفند فروش خود را در کل سامانه معاملات ثبت کنند که مورد تایید خریدار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به سازمان‌های صمت استان‌ها اعلام کرد: واحدهای خریدار محصولات پتروشیمی از بورس کالا موظفند فروش خود را که به تایید خریدار رسیده است در کل معاملات ثبت کنند. سیستم.

در این نامه آمده است: با توجه به اینکه نظام مندسازی بازار کالا به منظور حمایت از صنایع و تسهیل دسترسی پایدار واحدهای تولیدی به مواد اولیه در دستور کار قرار گرفته است، لذا ضروری است سازمان نسبت به تولید واحدها، خریداران محصولات پتروشیمی از بورس کالا باید اطلاع دهد که امکان ادامه خرید از بورس کالا مستلزم فروش ثبت شده در کل سامانه معاملات است که مورد تایید خریدار است.

بر این اساس، خریداران محصولات تولیدی باید در سامانه معاملات کلی ثبت نام و مدارک خرید خود را تایید کنند. شایان ذکر است با توجه به اهمیت قیمت اسناد ثبت شده در امکان ادامه خرید از بورس کالا، مسئولیت درج اشتباه به عهده فروشنده می باشد. در این مرحله ادامه اختیار خرید منوط به تایید حداقل 70 درصد اسناد فروش محصولات پتروشیمی از سوی خریدار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید