تمامی محصولات پتروشیمی در بورس کالا عرضه می شود

ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799094

مدیرکل خدمات صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به دفتر توسعه صنایع شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بندهای 6 و 8 آخرین صورتجلسه کارگروه را ابلاغ کرد. مدیریت بازار کالا در عرضه کامل محصولات پتروشیمی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرکل خدمات معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، بندهای 6 و 8 آخرین صورتجلسه کارگروه بازار کالا. مدیریت عرضه کامل محصولات پتروشیمی را حذف و همچنین از تحویل DOP توسط خریداران “دی اتیلن هگزانول” در بورس کالا خبر داد.

در آن نامه، بند 6 صورتجلسه کارگروه تنظیم بازار به شرح زیر اعلام شده است: داده ها. این بند با موافقت معاونت خواهد بود. کالا نهایی خواهد شد.

از سوی دیگر، در بند 8 این دستورالعمل آمده است: در مورد محصولات پتروشیمی، کالاهایی که سقف بهینه سازی آنها برای خرید افزایش یافته است، معادل کل تحویل محصولات شرکت ها است. صادرات این شرکت ها بر اساس میزان کالایی خواهد بود که در بورس کالا مبادله نشده است.

همچنین فهرست شرکت ها بر اساس میزان محصولاتی که در بورس کالا معامله نمی شوند، خواهد بود. فهرست کالاها توسط معاونت معادن و مواد وزارت صمت اعلام می شود. روند اجرایی در خصوص نحوه صادرات از سوی معاونت امور معادن و فرآوری وزارت صمت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و گمرک به کمیسیون ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید