خشم ستاره محبوب ساپینتو در استقلال; مشکل چیه؟

خشم ستاره محبوب ساپینتو در استقلال;  مشکل چیه؟

آرش رضاوند، هافبک شماره 88 استقلال در ساعات اولیه روز 10 آبان ماه به سعادت آباد رفت تا در محل ساختمان باشگاه با مدیرعامل استقلال دیدار کند. در آن زمان فتح الله زاده با یکی از اعضای باشگاه (آشتیانی) به سازمان بورس رفته بود و در آنجا جلسه گذاشته بود. به همین دلیل آرش رضاوند که گفته می شود برای پیگیری مطالبات مالی خود به باشگاه رفته است با علی امیری دیدار کرد.

رضاوند در این جلسه خواستار دریافت پول چک های خود شد که فتح الله زاده قائم مقام به وی قول داد تا چند روز آینده بخشی از مطالبات تمامی بازیکنان به حساب آنها واریز خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد. . شاهدان عینی می‌گویند رضاوند که ظاهراً مشکل مالی دارد، هنگام خروج از باشگاه و رفتن مستقیم به سمت ماشینش، چهره‌اش عصبانی بود.

لازم به ذکر است؛ آرش رضاوند در دیدار مقابل آلومینیوم اراک یکی از ضعیف ترین بازیکنان استقلال در خط هافبک بود که در دقیقه 60 جای خود را به سعید مهری داد. این بازیکن در ابتدای فصل قصد داشت به فولاد بازگردد تا دوباره به صورت قرضی شاگرد نکونام شود اما حضور موفق او در اردوی ترکیه باعث شد تا ساپینتو به سبک بازی او علاقه مند شود و او را یکی از ستاره های تیم خود بداند. .

دیدگاهتان را بنویسید