مشاجره بین رئیس سننجی و آجیل فروش؛ مشکل چیه؟

مشاجره بین رئیس سننجی و آجیل فروش؛  مشکل چیه؟

این شهروند کُرد دست روی قرآن می گذارد و سوگند یاد می کند که متوجه اشتباه خود شده و از مردم به ویژه همشهریانش درخواست بخشش کرده است!

در جریان سفر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان کردستان و بازدید از بازار سنندج، فیلم حضور رئیسی در مقابل آجیل فروشی و برخورد صمیمی و صمیمی این شهروند با رئیسی بازتاب گسترده ای داشت. امروز اکثر روزنامه های اصولگرا و حامی دولت عکس این صحنه را در صفحه اول خود منتشر کرده بودند.

اما امروز فیلمی از این شهروند کُرد منتشر شد که در آن از استقبال رئیسی ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرد و گفت در آن لحظه تعجب کرده است.

او در این ویدئو توضیح داد که برنامه ریزی نشده و ناگهان در این شرایط قرار گرفته است.
یک شهروند کرد دستش را روی قرآن می‌گذارد و سوگند یاد می‌کند که از مردم هم متوجه اشتباه خود شده است.

به خصوص همشهریانش طلب بخشش کردند!

اما خبرگزاری تسنیم مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از حامیان دولت رئیسی در واکنش به فیلم عذرخواهی این شهروند کُرد نوشت: در دو روز گذشته فیلم ها و تصاویر حضور سرزده رئیس جمهور در بازار شهر سنندی و گفتگوی وی با برخی از کسبه بازار منتشر شده است.شبکه های ضد انقلاب که فراخوان تجمع را منتشر می کنند، اقدام به انتشار اطلاعات شخصی یکی از مغازه داران سننجی و خانواده اش کرده اند و او و خانواده اش را تهدید به قتل کرده اند. مغازه اش را آتش زد شدت حملات به حدی بود که این مغازه دار و کرد بازاری مجبور شد برای خلاص شدن از شر او فیلمی ضبط و منتشر کند. اما اکانت های خرابکارانه و رسانه های ضد انقلاب این فیلم را بدون اشاره به تهدیدات و هجمه هایی که علیه وی صورت گرفته است در فضای مجازی منتشر کرده و وی را متأسفانه معرفی کردند. او را شکلات مانند یک هدیه.

واکنش عباس عبدی

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در واکنش به آجیل فروش سننجی و تیتر روزنامه های اصولگرا نوشت: دولت از وضعیت آگاه نیست و قصد دارد با اقدامات تاکتیکی اوضاع را بهبود بخشد اما نتایج منفی است. دیدار با تیم ملی هم همین بود، صبر. کاری کنید که بعد از اینکه پول ماشین را گرفتند در مقابل دولت بایستند».

دیدگاهتان را بنویسید