قطع شدن ترافیک اینترنت؛ مشکل چیه؟

قطع شدن ترافیک اینترنت؛  مشکل چیه؟بررسی ها نشان می دهد از شب گذشته ترافیک در داخل کشور ایجاد شده و همچنان ادامه دارد. استفاده کنندگان از مرکز داده بامد، قطعی مکرر و طولانی مدت برق و همچنین کمبود برق در منطقه به همراه مشکل تامین سوخت منجر به دوبرابر شدن ولتاژ و در دسترس نبودن ژنراتورها و در نتیجه مرکز داده بامد ابر اروان کار نکرد. بر اساس اعلام وزارت نیرو، این قطعی و ناپایداری برق حداقل تا ساعت 24 امشب 6 دی ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات سایت مرکز تبادل اطلاعات تهران، شب گذشته اختلالی دو ساعته در تردد در داخل کشور رخ داد.

در همین رابطه امیر محمدزاده لایوردی – مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور – شب گذشته با انتشار پستی در فضای مجازی گفت: دقایقی پیش شاهد افت ترافیک در یکی از مراکز IXP کشور بودیم که این مشکل توسط همکارانم برطرف شد.قطع شدن ترافیک اینترنت در کشور

به گزارش ایسنا؛ اما امروزه نیز شواهد نشان می دهد که این اختلال در ترافیک داخل کشور همچنان وجود دارد و کاهش سرعت اینترنت احساس می شود.

قطع شدن ترافیک اینترنت در کشور

همچنین یکی از دیتاسنترهای داخلی (ابرا اروان) کار نمی کند و در این باره به کاربران خود توضیح داد: کاربران دیتاسنتر در ساعات صبح، قطعی برق مکرر و بسیار طولانی مدت و همچنین عدم پایداری برق منطقه علاوه بر مشکل تامین سوخت باعث فشار مضاعف شده و ژنراتورها در دسترس نیستند و در نتیجه مرکز داده صبح ها کار نمی کند.

قطع شدن ترافیک اینترنت در کشور

خبرگزاری فارس همچنین درباره علت قطعی اینترنت نوشته است: «به گفته شرکت ارتباطات، به دلیل مشکلات فنی در توسعه شبکه است.

دیدگاهتان را بنویسید