خطای استقلال و سپاهان باعث شد پرسپولیس پیش بیفتد

اسماعیل حلالی به تشریح شرایط مدعیان قهرمانی فصل جاری پرداخت و به شرایط پرسپولیس که یکی از بازیکنان دهه هفتاد و اوایل هشتاد او بود پرداخت.

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از گل های مهاجمان این تیم پرداخت و از ثبات فنی قرمزها و سوء استفاده از شلختگی حریفان صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

فراز و نشیب های پرسپولیس وحشتناک بود

حلالی درباره نتایج پرسپولیس در فصل جاری که از 28 بازی 60 امتیاز کسب کرده است، گفت: پرسپولیس یکی از تیم های مدعی است که فراز و نشیب های زیادی داشته است. این تیم در ابتدای فصل امتیازات بسیار خوبی را جمع آوری کرد اما محرومیت های پیاپی به دلیل اردوهای تیم ملی ایران قبل و بعد از جام جهانی قطر باعث افت کیفیت فنی این تیم شد.

وی ادامه داد: افت ناگهانی پرسپولیس نه تنها این تیم را در نیم فصل از صدر جدول دور کرد، بلکه به دلیل عملکرد ضعیف در چندین دیدار، همه را نگران کرد، بلکه پشتکار کادر فنی پرسپولیس و … تعصب بازیکنان این مشکل را حل کرد و پرسپولیس او برای بازگشت دوباره به جمع مدعیان قهرمانی بازی خود را آغاز کرد.

آنها اشتباهات خود را مقصر می دانند

وی با اشاره به پیشی گرفتن پرسپولیس از سپاهان و استقلال، تاکید کرد: پرسپولیس در ابتدای فصل صدرنشین جدول بود اما بهانه نیاورد. او به تلاش خود ادامه داد تا اینکه دو بار در صدر جدول قرار گرفت. البته فکر می کنم اگر سپاهان و استقلال اشتباه نمی کردند و امتیاز از دست نمی دادند این روند ادامه داشت. آنها اشتباه کردند، اما با تمام احترامی که برای آنها قائلم، نمی دانم چرا همه چیز را روی داور می گذارند.

حلالی درباره عملکرد استقلال و سپاهان تاکید کرد: آنها خیلی خوب بازی کردند. نکته این است که این تیم ها نمی خواهند واقعیت را بپذیرند. وقتی آنها مشکل را بیرون از تیم خود و رختکن بدانند، هرگز نمی توانند آن را حل کنند.

خطای استقلال و سپاهان باعث شد پرسپولیس پیش بیفتد

ثروتمندان مدعی قهرمانی هستند

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به نبرد قهرمانی سه کشور رقیب گفت: آنها در ابتدای فصل هزینه زیادی کردند. در شروع بازی های امسال اگر از کسانی که عاشق فوتبال هستند بپرسید قطعا می گویند قهرمانی بین استقلال، پرسپولیس و سپاهان رقم می خورد. این تیم ها برای کسب بهترین نتایج هزینه زیادی کردند. طبیعتاً آنها بیشترین شانس را داشتند. فهرست این تیم ها پر از بازیکنان درجه یک است که هر مربی آرزوی داشتن آنها را دارد.

تمرکز کادر فنی باعث ایجاد اعتماد به نفس در بازیکنان شد

حلالی به بازگشت کیفیت در تاکتیک های پرسپولیس اشاره و خاطرنشان کرد: آنها در 10 بازی اخیر عملکرد بسیار بهتری داشته اند. شاید تنها بازی ای که در آن عملکرد خوبی نداشتند، دیدار مقابل سپاهان اصفهان در بازی برگشت بود. پرسپولیس با تمرکز کادر فنی توانست خیلی خوب به مسابقات برگردد و نتایج عالی کسب کند. همین مشکل باعث شد تا پرسپولیس از غفلت سپاهان و استقلال که در حاشیه بودند نهایت استفاده را ببرد.

ثبات به پرسپولیس کمک کرد

وی درباره عملکرد کادر فنی این تیم تاکید کرد: پرسپولیس تصمیم گرفت در طول فصل تغییر تاکتیک بدهد. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از آنها مصدومیت های پیاپی بود که به پرسپولیس زد. وقتی پرسپولیس به ثبات تاکتیکی مورد نظر کادر فنی بازگشت، همه چیز بهتر از قبل شد. موتور این تیم دوباره روشن شده و حالا یک قدم با جام فاصله دارند.

مهاجمان خارجی بد بودند

حلالی درباره انتظارات هواداران از لئاندرو پریرا و چیخ دیاباته تصریح کرد: پس از جدایی یورگن لوکادیا، باشگاه و سرمربی چاره ای جز تقویت خط حمله نداشتند. همچنین چند انتخاب خوب وجود داشت که می توانست برای استراتژی های مختلف مفید باشد، اما من فکر می کنم عملکرد آنها ضعیف بود. باید بگویم بد بودند چون کاری نکردند.

جام برای پرسپولیس است

حلالی صحبت های خود را با حمایت از پرسپولیس به پایان رساند و گفت: اکنون به عنوان یک کارشناس می گویم که جام متعلق به پرسپولیس است و این تیم لیاقت این را دارد که جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

خطای استقلال و سپاهان باعث شد پرسپولیس پیش بیفتد

دیدگاهتان را بنویسید