خطبه رهبر معظم انقلاب درباره کتاب «خون شیر» منتشر شد


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815294

در دوازدهمین محفل ادبی جهاد و مقاومت، خطبه حضرت آیت الله خامنه ای درباره کتاب هزارتوی خون منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در متن خطبه رهبر انقلاب اسلامی درباره کتاب حوض خون آمده است: اولین احساس پس از خواندن بخشهایی از این کتاب، احساس شرمندگی از انفعال نسبت به مجاهدت این مجاهدان خاموش، کور و گمنام بود. آنچه در این کتاب آمده است ناشناخته و ناگفته ای از داستان بزرگ حفاظت مقدس است. باید از بانوی پرتلاش، صبور و خوش ذوقی که این کار سخت را انجام داد و به خوبی انجام داد و همچنین از موسسه جبهه فرهنگی تشکر کرد.

خطبه رهبر انقلاب در کتاب هزارتوی خون منتشر شده است.

کتاب «دریاچه خونین» داستانی است درباره مبارزات زنان اندیمسکی از لباسشویی در دوران دفاع مقدس که توسط خانم فاطمه سادات میرعلی در 504 صفحه به رشته تحریر درآمده و توسط دفتر پژوهشی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شده است.


5a352006 b0cc 4654 8fea 756ee70df217 خبر خاکستری

رهبر معظم انقلاب اسلامی مهرماه امسال در دیدار با نمایندگان کنگره شهدای زنجان با اشاره به مطالعه کتاب «دریاچه خون» گفتند: اخیرا کتابی به نام حوض خون خوانده ام -البته. در اهواز دیدم. خود را در حال شستن لباس های خونین رزمندگان و ملحفه های خونین بیمارستان ها و رزمندگان دیدم. [اینها را] دیدم که این کتاب جزئیات این چیزها را شرح می دهد. مرد واقعاً متحیر است. از این همه خدماتی که این زنان در این سالها انجام داده اند و چه سختی هایی را متحمل شده اند شرمنده است. اینها مواردی است که می توان به آنها اشاره کرد.»

خطبه رهبر انقلاب در کتاب هزارتوی خون منتشر شده است.


59a73678 3edc 4f22 9d69 6b057148154c خبر خاکستری

پیش از این، دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در همایش های جداگانه نویسندگان و راویان کتاب های نورالدین پسر ایران، چپ چپ، لشکر هبان، من زندگی می کنم، آن ها. بیست و دو، «وقتی مهتاب رفت، گلستان یازدهم، دختر شینا»، «آب هرگز نمی‌میرد»، «فرنگیس»، «کمین گل سرخ»، «میدان سرخ»، «عصرهای مسیحی» و «تنها فریاد» بود. قدردانی شد و یادداشت ها و خطبه های رهبر انقلاب اسلامی در این کتاب ها به چاپ رسید.

مراسم افتتاحیه این مراسم با حضور گسترده اهالی اندیمسک عصر امروز یکشنبه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید