خط ستاره آبی برای سفید پوستان

خط ستاره آبی برای سفید پوستان

روملو لوکاکو ستاره 28 ساله چلسی در سپتامبر گذشته اولین گل خود را در لیگ برتر مقابل استون ویلا به ثمر رساند و به چلسی کمک کرد تا یک پیروزی ارزشمند در ویلا پارک کسب کند. مهاجم بلژیکی که پس از بازگشت از مصدومیت مچ پا در ماه نوامبر عملکرد خوبی نداشته است، گفت که سبک بازی او در سال های اخیر تغییر کرده است و این بازیکن بیشتر در زمین حضور داشته است.

روملو لوکاکو گفت: فکر می‌کنم به چنین نمایشی نیاز داشتم. برای هر بازیکنی سخت است که بازی نکند و هر بازیکنی دوست دارد همیشه در زمین باشد. مربی دلایل خود را دارد اما من هم تلاش کردم. از پیروزی مقابل ویا خوشحالم. من هم از عملکردم راضی هستم و می خواهم این روند را ادامه دهم.

در گلی که زدم مهمترین مشکل حرکتم در محوطه جریمه بود. در سال های اخیر تحرک من در زمینه جنایی افزایش یافته است. سعی می کنم کمتر ساکن باشم و همیشه در حال حرکت باشم. البته یک پاس عالی به دروازه انجام شد و من فقط توپ را وارد دروازه کردم.

ما الان مثل یک شکارچی هستیم. نتایج اخیر ما عالی نبود و حالا باید رقبای خود را دنبال کنیم. از الان تا پایان فصل هر بازی برای ما فینال است و هر بازی در لیگ برتر خیلی سخت است. مقابل ویا پیروز شدیم و حالا باید این روند را ادامه دهیم و رقبای خود را دنبال کنیم. استون ویلا در دو بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و باید از استیون جرارد، کادر فنی و بازیکنان این تیم تمجید کنیم. آنها تیم واقعا خوبی دارند و پیروزی برای ما آسان نبود.”

دیدگاهتان را بنویسید