بازیگران صحنه های فروش رفته سیاه پوستان لشکر شیطان هستند


ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842859

کارگردان و بازیگر تئاتر دفاع مقدس اردبیل در گفتگو با سبلان ما ضمن محکومیت رشادت های خودفروشان و فریب خوردگان جشنواره کن در حرم مطهر بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) گفت: ):

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی دانش کارگردان و بازیگر تئاتر دفاع مقدس استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما وی در بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام با محکومیت جسارت های خودخوانده ها و گمراهان جشنواره کن گفت: جشنواره کن سیاسی ترین جشنواره در عرصه فیلم و سینما است. تخریب باورهای آزادگان در سراسر جهان.

وی در ادامه سخنان خود به سابقه فیلم های ایرانی برنده جایزه در جشنواره کن اشاره کرد و گفت: بیشتر این انتخاب ها هدفمند و از پیش طراحی شده است.

کارگردان تئاتر گفت: تاسف بارترین اتفاق در این رویداد ضدفرهنگی جهانی، حضور بازیگران ایرانی است که با امکانات کشور بزرگ شدند و به شهرت رسیدند، اما با پشت کردن به اعتقادات مردم کشور، نمک کاران شد. شکستند و دینشان را کردند و دنیا را اطاعت کردند «و دنیا را تغییر دادند.

وی گفت: مردم کوچکترین حس وطن دوستی ندارند. به منافع آنها برسند.

دانش در ادامه سخنان خود واکنش سلبریتی ها در مناطق حساس کشور را یادآور شد و گفت: آنهایی که امروز چند ساعتی است فیلمی از عزت و سربلندی ایران و ایرانی نساخته اند، متاسفانه برای سیاه نمایی فیلم می سازند. فقر و بدبختی مردم ایران «تعطیلات معروف است.

وی از شخصیت های خودخوانده و متوهم خواست تا با جدایی از صفوف مردم، تکلیف خود را با انقلاب و نظام مشخص کنند چرا که امروز مردم با بصیرت و بصیرت خود اجازه اهانت به خود را نمی دهند.

بازیگر تئاتر عرصه دفاع از جهان در پایان از ستاد فرهنگی هنری و دستگاه های ذیربط خواست ضمن فراهم آوردن زمینه لازم برای تولید آثار فاخر توسط هنرمندان متعهد و انقلابی به تصویر کشیدن واقعیت های انقلاب و نظام و دولت بگذار دنیا جواب شیطنت بازیگران سیاست زده غرب را شکسته بدهد.

مصاحبه: مهدی جدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید