خط و نشان پرسپولیس: استقلال دوباره قهرمانی اش را تکرار کرد

خط و نشان پرسپولیس: استقلال دوباره قهرمانی اش را تکرار کرد

ستار همدانی درباره عملکرد آبی پوشان در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و دوم گفت: مسئولان باشگاه استقلال و کادر فنی با مطالعه آنها اقدام به جذب بازیکنان کردند. اما این تیم فصل گذشته بدون باخت قهرمان شد و ساختار بسیار خوبی در خط دفاعی داشت به همین دلیل تقویت شد و بازیکنان بیشتری وارد خط حمله شدند.

وی افزود: با این شرایط فکر می کنم استقلال همچنان مدعی اول قهرمانی است. شاید او در هفته های اول قوی به نظر نرسد اما چند هفته دیگر ساپینتو و تیمش راهی قهرمانی خواهند شد و تیم قدرتمندی را شاهد خواهیم بود. در واقع استقلال قهرمانی اش را تکرار می کند.

پوشان هافبک سابق آبی ها درباره حسین زاده، بازیکن جوان استقلال که لژیونر شد، گفت: این نشان می دهد که فوتبال ما از مشاوران خوبی استفاده نمی کند. باشگاه ها و بازیکنان اسیر دلال ها هستند و با این نوع قرارداد اکثر دلال ها به خوبی از آن استفاده می کنند. چرا باید بند 250 هزار دلاری در قرارداد حسین زاده وجود داشته باشد؟

همدانی ادامه داد: به نظر من حسین زاده باید حداقل دو فصل اخیر در استقلال می ماند و بعد با یک نمایش خوب راهی اروپا می شد. البته این روزها دلال ها وحشیانه می دوند و بازیکنان را منفجر می کنند و برای مبلغی ناچیز آنها را به لژیونر تبدیل می کنند.

ملی پوش سابق استقلال درباره اتفاقات خوب فدراسیون و تیم ملی گفت: اشتباه خیلی بزرگی بود که فدراسیون مرتکب شد. چرا اسکوچیچ اخراج شد و چرا بازداشت شد؟ با این کار شخصیت اسکوچیچ زیر سوال رفت و یکپارچگی تیم ملی از بین رفت.

وی در پایان گفت: این اتفاقات در خور فوتبال ایران نبود، ملی پوشان به دو دسته تقسیم شدند و اکنون کار اسکوچیچ بسیار سخت شده است. اگر بخواهد بازیکنانی که مقابلش بودند را برجسته کند، مورد انتقاد قرار می گیرد و اگر این کار را نکند شخصیت او زیر سوال می رود. البته اگر تیم ملی نتیجه ندهد این مربی کروات مقصر نیست و تنها مسئولان فدراسیون مقصر اصلی ناکامی تیم ملی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید