خم شدن پشت آبشار زیبای «کمردوغ» کهگیلویه فقط یک پل زیر بار سنگین نبود! + عکس


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818193

ورودی منطقه زیبای آبشار کمر دوغ و روستاهای کوه پنبه و احمد ناصری کهگیلویه که مورد بی مهری و بی مهری کارکنان قرار گرفت، خودروها برای عبور از این مسیر باید پل بسازند اما خبری نیست. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و اندیشه صبح زاگرس، آبشار کمردوغ قلعه رئیسی مرکز بخش چاروسا یکی از زیبایی های طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد است و برای گردشگران نیز ناشناخته است.

این آبشار با ارتفاع حدود 100 متر و عرض بیش از 60 متر در 10 کیلومتری قلعه اصلی در مرکز این بخش قرار دارد. برای رسیدن به چاروسا باید 70 جاده کوهستانی پرپیچ و خم را از میان جنگل های بلوط در شمال شهر دهدشت عبور دهید.

آبشار کمردوق در تمام فصول سال دارای آب است و به آن عروس آبشارهای ایرانی می گویند.

علاوه بر این زیبایی های طبیعی و بکر، وجود مشکلاتی نیز برای گردشگران ایجاد می کند، از جمله اینکه برای دسترسی به این آبشار باید از دره ای عبور کنند که در بخشی از جاده آب در آن جریان دارد و این می تواند مشکلاتی را برای آنها ایجاد کند.

ورودی منطقه زیبای آبشار کمر دوغ و روستاهای کوه پنبه و احمد ناصری که مورد بی مهری و بی مهری کارکنان قرار گرفت، خودروها مجبورند برای عبور از این مسیر پل بسازند اما خبری نیست. با این حال، ساخت پل در این زمان می تواند به ایجاد اشتغال نیز کمک کند.


559f1ef8 0130 4487 bd8b e07c42abf7bf خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید