خواستن کشته شدن با سربند یا زهرا (شهید) / شهید «مصطفی شیخ الاسلامی» فرشته بهشتی + فیلم


ساعت: 08:56
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838888

خانواده شهید شیخ الاسلامی از عشق زینبی آقا مصطفی می گویند;

شهید مدافع حرم مصطفی شیخ الاسلامی از همان دوران کودکی علاقه زیادی به انبیا و ائمه علیهم السلام و اهل بیت علیهم السلام داشت. اعلام وصول.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، شهید مصطفی شیخ الاسلامی اولین شهید مدافع حرم حلوس در 22 دی ماه 1364 در حلوس دیده به جهان گشود. سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

شهید مصطفی شیخ الاسلامیه کندلوسی در کنار تحصیل به ورزش ادامه داد و در پایان تحصیلات دانشگاهی به همراه برادر کوچکترش به جودو روی آورد و شهادت به عنوان اسطوره ورزش جودو انتخاب شد.

آذر 1394 در ایام محرم درگیری شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نیروهای جبهه النصره رخ داد که در آن 13 مدافع حرم ایرانی به شهادت رسیدند. یکی از این عاشقان، مصطفی شیخ الاسلامی کندلوسی بود. طولی نکشید که مصطفی با هم زندگی کرد و یکی از فرزندان شما هم راهی داشت، اما بی احترامی به ناموس شیعه را برنمی تابد و برای دفاع از حریم الهی شهر هالو سوریه را ترک کرد. وی از تکاوران و آرپی جی های یگان صابرین بود و پس از 27 روز حضور در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

امیر حافظ شیخ الاسلامی فرزند شهید مصطفی شیخ الاسلامی 57 روز پس از شهادت پدر مدافع حرم به دنیا آمد. امیر حافظ باید به دستور پدرش حافظ پاسدار ولایت باشد و به اعتلای انقلابش رسیدگی کند.

گزیده ای از وصیت نامه شهید مصطفی شیخ الاسلام

به نام خدا
اینجانب مصطفی شیخ الاسلامی فرزند و سرباز جوان حضرت زینب (س) وظیفه خود دیدم که به بی احترامی به حضرت زینب (س) پاسخ دندان شکن بدهم و جهاد را بپذیرم. رهبر انقلاب اسلامی و برای حفاظت به عنوان مدافع حرم به سوریه خواهم رفت. از مردم عزیز خواهش می کنم همیشه در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی باشید و ایشان را تنها نگذارید و اجازه ندهید کسی به این انقلاب اسلامی به چشم بد نگاه کند. همیشه با دین و قرآن همراه باشید و هرگز آن را رها نکنید که همه شیعیان بر خدا و ائمه توکل دارند. امیدوارم روزی همه مستکبران نابود شوند و اسلام پیروز شود…

سلام پسرم! امیر حافظ دوست دارم به دنیا آمدی در کنارت باشم اما به نظر چیز دیگری بود و به دستور رهبر عزیز در حمایت از حضرت زینب(س) عمل کردم. از شما می خواهم که به عنوان یک خانم خانه دار همیشه در کنار مادرتان باشید و فردی مومن و مفید برای مادر و جامعه باشید. دوست دارم نگهبان باشی و راه مادربزرگ را ادامه دهی و باز هم به تو می سپارم. همیشه مادر خود را حفظ کنید و همیشه از مردم ایران و رهبر اسلامی و مسلمانان جهان که نامشان واقعاً شایسته شماست محافظت کنید. خیلی دوستت دارم و همیشه در کنارت هستم. امیدوارم موفق باشی یاد خدا همیشه بر زبان و دلت باشد و مؤمنی باش که اگر خدا بخواهد می شود و هست من واقعاً برای شما عزیزم و همیشه به یاد شما بوده ام و هستم و درود بر شما. بابا مصطفی.

حاج زین العابدین شیخ الاسلامی پدر شهید مصطفی در گفت و گو با بالا اظهار داشت: ایشان فعال بودند و در مسابقات مختلف عناوین و عناوین قهرمانی مختلفی داشتند اما تا زمان شهادت هیچ یک از همرزمانش اطلاع نداشتند. او چنین تحصیلاتی داشت و چنین عنوان و عنوان قهرمانی داشت.

حاجی سگری جهاندار مادر شهید مدافع حرم شهید مصطفی شیخ الاسلامی نیز گفت: او زنده بود و مشتاق حضور در جبهه های سوریه بود.

دیدگاهتان را بنویسید