تولید دانش بنیان و اشتغالزا; نقشه راه بزرگترین کارخانه غذای آبزیان / لذت میوه های فعل خواستن در فرادان


ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907001

زمانی که پایگاه های دانش به کار تولید آکوافید رسید.

کارخانه خوراک آبزیان شهرکرد با توجه به پیشرو بودن در تولید خوراک ماهی، به بزرگترین تولیدکننده خوراک میگو در کشور تبدیل خواهد شد و کشور را به واردات این محصول به طور کامل بی نیاز خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ شرکت فرادان به منظور بهره وری بیشتر در بازارهای داخلی و خارجی و تولید محصولات متنوع منطبق بر نیاز مشتری و استانداردهای بین المللی، خطوط تولید خوراک آبزیان خود را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات توسعه داده است.

با اضافه شدن 4 خط اکسترودر جدید و 2 خط گندله جدید، ظرفیت روزانه این شرکت از 350 به 600 تن در روز خواهد رسید و این شرکت قادر به تولید انواع محصولات از انواع خوراک آبزیان در یک کشور خواهد بود. کشور در اشکال شناور، کند غرق شدن و غرق شدن.

راه اندازی کامل طرح های توسعه ای شرکت فرادان باعث می شود این شرکت به عنوان پیشرو در تولید خوراک ماهی به بزرگترین تولید کننده خوراک میگو در کشور تبدیل شود و نیاز کشور به واردات این محصول به طور کامل مرتفع شود. . ساخته شده است

111cd8dd 3525 4b15 8da7 82c99613e4fc خبر خاکستری

کارخانه خوراک آبزیان زمینه اشتغال بیش از 10 هزار نفر را در سطح کشور فراهم کرده است

فرود یدالهی مدیرعامل شرکت فرادان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز; وی با اشاره به اینکه فرادان در حوزه های مختلف آبزی پروری فعالیت می کند، تصریح کرد: تولید خوراک، تکثیر و پرورش گونه های مختلف ماهی، بسته بندی محصولات، تولید ماهی تن و هر گونه تولیدی که مرتبط با تکمیل زنجیره آبزی پروری باشد از جمله فعالیت های این شرکت است. . کارخانه محسوب می شود.

وی بیان کرد: این کارخانه برای بیش از 10 هزار نفر در سطح کشور و بیش از 2 هزار نفر در سطح استان زمینه اشتغال ایجاد کرده است.

یدالهی با اشاره به اینکه برنامه های بزرگی در زمینه صادرات داریم، گفت: در حال حاضر محصولات این کارخانه به کشورهای عراق، ارمنستان، تاجیکستان و نهجوان صادر می شود.

وی ادامه داد: بسترهای خوبی برای ترکیه و کشورهای اروپایی فراهم کردیم اما به دلیل تحریم ها با مشکل مواجه شدیم و نتوانستیم به کار صادراتی خود ادامه دهیم.

یداللهی خاطرنشان کرد: نیازی به وابستگی سخت افزاری و نرم افزاری این کارخانه به طرف های مختلف نیست، بیشتر خدمات، تولید و نگهداری از طریق خود مجموعه انجام می شود.

وی افزود: گروه های فنی بسیار قوی داریم که در زمینه دستگاه های تولیدی و مشکلات آنها متخصص هستند. این شرکت در زمینه چارت نیروی انسانی بسیار گسترده است. قوی ترین تحلیل و توسعه را در کشور داریم که حدود 20 مورد دانش بنیان است که اکثر آنها را به بهره برداری رسانده ایم.

یدالهی با اشاره به اینکه این کارخانه نزدیک به 15 سال است که از نظر کیفی و کمی دارای رتبه عالی است، گفت: این کارخانه بیش از هزار تن در روز ظرفیت تولید دارد که در میانه وجود ندارد. شرق، و باعث می شود کشور واردات خوراک آبزیان غیر ضروری شد.

وی با اذعان به اینکه میلیاردها دلار به دلیل مشکل ارز از کشور خارج می شود، گفت: این کارخانه در نظر دارد تا 2 سال آینده با تولید نفت، وابستگی کشور به واردات این محصول را از بین ببرد.

یداللهی تصریح کرد: این کارخانه با کاهش آلودگی های زیست محیطی به میزان اندک، در بحران کم آبی از روش مکانیزه استفاده می کند.

6845fa0c e356 40f4 a34a c0c94623faed خبر خاکستری

کارخانه خوراک آبزیان فرادان بزرگترین کارخانه پرورش آبزیان در خاورمیانه است

مدیر کارخانه خوراک آبزیان شهرکرد گفت: کارخانه خوراک آبزیان فرادان با 16 خط تولید بزرگترین کارخانه خاورمیانه است.

امین کاظمی مدیرعامل کارخانه فرادان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: کارخانه فرادان اولین و بزرگترین زنجیره تکمیل آبزی پروری کشور است که تمامی شاخه های آبزی پروری پرو را شامل می شود و تمامی مراحل صنعتی را به پایان رسانده است.

وی به اشتغالزایی از این مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: این کارخانه برای 2500 شغل مستقیم و 5000 شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.

کاظمی ادامه داد: زنجیره آبزی پروری ما به طور کلی شامل پرورش، اصلاح نژاد، فرآوری آبزیان، تولید خوراک است که بزرگترین تولیدکننده خوراک آبزیان در کشور نیز محسوب می شود.

وی اذعان داشت: کارخانه های مکمل سازی، حمل و نقل آبزیان، کنسروسازی و پودر ماهی در زنجیره آبزی پروری ما، مواردی هستند که توانسته اند در این زمینه تلاش کنند تا به اینجا برسند.

کاظمی خاطرنشان کرد: همچنین 50 مزرعه پرورش ماهی داریم که سالانه حدود 16 هزار تن ماهی سردآبی و غزال آلا تولید می کنند که بخشی از آن در واحد فرآوری فرآوری می شود و بخشی دیگر به بازار مصرف کشور در استان های مختلف ارسال می شود. بودن

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 4 هزار و 700 تن خوراک ماهی (کپور و غزال علا) صادر شده است، اذعان داشت: خوراک ماهی این گیاه به کشورهای عراق، ارمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان صادر می شود.

کاظمی با تاکید بر اینکه خوراک میگو صادر نمی شود و فقط نیاز داخلی را تامین می کند، گفت: روزانه 600 تن خوراک آبی کشت می کنیم و در چند سال گذشته خوراک آبی وارد نشده است.

وی با بیان اینکه کارخانه فرادان بزرگترین کارخانه خاورمیانه است گفت: این کارخانه سالانه 120 هزار تن تولید می کند و زنجیره تولید آن کامل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید