خواص جاهل خطرناکتر از دردسر سازان است


ساعت: 08:15
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910074

حجت الاسلام و المسلمین ربانی تصریح کرد: برخی در اغتشاشات آدرس غلط می دهند که خطر این حرف ها از اغتشاش بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا حجت الاسلام والمسلمین حاج سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در اجلاسیه شهدای جهاد سازندگی قم که شامگاه 1398 برگزار شد. 28 آبان ماه در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس قم طی سخنانی گفت: نیاز به توضیح داریم و یادمان های شهدا در امر تبیین کمک زیادی می کند. خداوند در قرآن می فرماید ما قانون عالم را این گونه قرار دادیم که هر پیامبری دشمنی دارد که با پیامبران می جنگد. این پوچ و طغیان‌کننده است. ما آن را راه اندازی کرده ایم تا افراد مورد آزمایش قرار گیرند.

وی گفت: همه ما باید زندگی شهدا و ایثارگران و مسئله مقاومت را تبیین کنیم، بزرگداشت شهدا باید علمی و عالمانه تر انجام شود تا شهدا به جامعه و نسل جوان و درخشان معرفی شوند. تاریخ یک انقلاب در دوران دفاع مقدس معرفی می شود.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ادامه داد: یادواره شهدا بسیار ضروری است، اما باید این مراحل و جهاد تبیین شهدا را گسترش دهیم تا شجاعت و اخلاص آنها را که در سنین پایین بوده است، ارائه دهیم. جنگ زیاد بود، منافقین در داخل و دشمنان در مرزها قتل عام کردند، شرایط بسیار سخت بود و جنگ فرهنگی شروع شده بود و عده ای تحت تأثیر جنگ تبلیغاتی دشمنان قرار گرفتند، اما شهدا راه درست را انتخاب کردند. .

ربانی خاطرنشان کرد: امروز همچنان نیازمند زمان شناسی هستیم، این تجربه باید به نسل جوان منتقل شود، جنگ امروز به صورت ترکیبی آغاز شده و هجمه فرهنگی عظیمی علیه ایران اسلامی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در اروپا مشکلات اقتصادی عمیق شده در حالی که تحریمی وجود ندارد اما غربی ها و آمریکا اجازه نمی دهند این مشکلات در جایی منعکس شود. متأسفانه سنت ها ضعیف است. هر مسلمانی که به قرآن ایمان دارد باید بداند که جنگ حق و باطل از زمان حضرت آدم آغاز شده و تا ظهور مهدی ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی تاکید کرد: خداوند در طغیان افرادی را آزمایش می کند که صبر و تحمل کنند و در برابر وسوسه ها مقاومت کنند یا ضعیف شوند، در جنگ ترکیبی و شناختی عده ای مست می شوند و نمی توانند حرف خود را تحلیل کنند، حقیقت را می شنوند، اما شما دروغ را بپذیرید این اغتشاشات هم از همین نوع است، البته خدا کند از این اغتشاشات هم بگذریم، این روزها عده ای حرف رسانه های بیگانه را باور کردند که رهبری مریض است و این فرد حاضر. در مراسم مثل اوست، باید برای تبیین مبارزه کنیم تا مردم هر دروغی را که دشمنان می گویند باور نکنند.

فرمود: به فرموده امام معصوم از شورش نترسید، بلکه از شورش درس بگیرید. قیام که تمام شد باید باعث بیدار شدن اهل ایمان و شناسایی و رفع نقاط ضعف شود و نقاط قوت نیز مشخص شود.

ربانی گفت: برخی در اغتشاشات آدرس غلط می دهند و خطر این حرف ها از شورش بیشتر است.

وی تاکید کرد: انقلابیون چند وظیفه دارند. از خدا می خواهیم که یاغی نباشیم. اگر می‌خواهیم در راه شهدا باشیم و گرفتار اغتشاشات نشویم، باید تقوا داشته باشیم، سپس آشوب‌ها را توضیح دهیم و ارتش سایبری برای مقابله با نقشه‌ها راه اندازی کنیم.» برای بیرون راندن دشمنان در جنگ رسانه‌ای.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید