کسانی که دم از تفرقه می زنند یا جاهل هستند یا مزدور دشمن

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1791983

امام جمعه مهاباد گفت: اهل بیت(ع) در بین اهل سنت جایگاه ویژه ای دارند و هرگونه اهانت و تهمت به اهل بیت و همچنین یاران پیامبر(ص) باید راه دشمن را ادامه دهند و متأسفانه کسانی که این کارها را انجام می دهند یا غفلت می کنند یا مزدور دشمن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا عبدالسلام امامی در گفت و گو با اروم نیوز به عشق و ارادت اهل سنت به اهل بیت اشاره کرد و گفت: و امام شافعی از جمله وکلایی است که بسیار به اهل بیت ارادت داشته و از این رو رنج های فراوانی دیده است. سختی ها و حتی زندان و تهدید به مرگ.

امام جمعه مهاباد افزود: امام شافعی نیز در بسیاری از آثار زیبا و متواتر ارادت خود را به خاندان نبی مکرم اسلام (ص) نشان داده است.

وی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید در تجلیل از مقام پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت گرانقدرش گفت: پیامبر اسلام(ص) در ازای تمام فداکاری هایی که برای امت خود کرده است، چیزی جز این نیست. دوست داشتن اهل بیت و خط پاکشان را نمی خواستم.

ماموستا امامی تصریح کرد: اهل بیت(ع) در بین اهل سنت جایگاه ویژه ای دارند و هرگونه توهین و تهمت به اهل بیت و همچنین یاران پیامبر(ص) پیروی از راه دشمن است و متاسفانه کسانی که این اقدامات را انجام دهند و یا بی خیال یا مزدور دشمن باشند.

امام جمعه مهاباد گفت: متأسفانه گاهی مشاهده می شود که مردم عمدا این کارها را انجام می دهند و در واقع آب به آسیاب دشمن می ریزند. امیدواریم سالها به عنوان شیعه و سنی در فضای تبعیض آمیز برنامه های دشمنان اسلام که هر روز به مقدسات مشترک مسلمانان شیعه و سنی توهین می کنند، در کنار هم برادرانه زندگی کرده باشیم.

این روحانی اهل سنت افزود: امروز جامعه اسلامی به شدت نیازمند وحدت و انسجام است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تمامی امت اسلامی به ویژه هموطنان اهل سنت و شیعه در ایران عزیز و سرافراز در مسیر وحدت قدم بردارند و از نقشه‌های شوم دشمنان به دور باشند و در مقابل چنین افرادی بایستند و اجازه ندهند. وحدت امت اسلامی خدشه دار شود و آسیب ببیند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید