گوینده معروف: دیدم مردان با قمه زن ها را می زنند…/مزدور ارتش بودن را سرزنش نکنید

گوینده معروف: دیدم مردان با قمه زن ها را می زنند…/مزدور ارتش بودن را سرزنش نکنید

مداحی اهل بیت (ع) فرمودند کسانی که در آن سوی دنیا هستند بروند و از آنها بپرسند که آیا به آنها پیتزا نمی دهند بخورند تا کاری به نظام و کشور نداشته باشند؟ گفت: به آنها می گویند چه کار می کنید، ما از سوریه، افغانستان، غزه، یهودیان و صهیونیست ها پول می آوریم، فقط این کار را بکنید. اینها مدعی آزادی هستند.

رضا هلالی گفت شما باید مراقب سیستم مادر و خواهرتان باشید. مثلاً می گویند به خدا آب نداده و دعا می کنند. خوب، مرد باستانی! تا دیروز می گفتی امام حسین ما افسانه است.

جمعه گذشته 29 آبان ماه، رضا هلالی مداح اهل بیت(ع) در جلسه هفتگی کمیته حیات الرضا(ع) بسیجیان و شهدا، با اشاره به اغتشاشات و اغتشاشات اخیر گفت: اینها از آزادی امام حسین (ع) چیزی نمی دانند. نه روش و نه نوع کلمات و عبارات درست نیست. ما هم معترضیم و من اولین نفری هستم که اعتراض می کنم و گلایه های زیادی دارم اما این مدلی که اینها کار می کنند اعتراض نیست. پس انشالله این کشور به چیزی شبیه سوریه و افغانستان می شود.

وی با بیان اینکه خداوند مردم و این نظام را به نام حضرت زهرا(س) که شهدا برای آن خون دادند و هدف و حقیقت را طلب کردند، حفظ خواهد کرد، تصریح کرد: به افرادی که لباس دزدی یا ریش دارند نگاه نکنید، اما اگر نفس کلامش مطابق دین خدا بود، قبول کن.

هلالی با بیان اینکه من کاری به گرایش ندارم اما می گویم فکر کنید و یک طرفه پیش قاضی نروید، گفت: در نظر بگیرید چرا این همه دشمن با هر اسم، عنوان و هر چیز دیگری باید برای از بین بردن آرامش بین مردم هزینه کنند. برخی از جوانان احساساتی می شوند و با اعمال این افراد به اشتباه می افتند. شما باید آگاه باشید و آگاهانه عمل کنید.

وی با بیان اینکه آن مردمی که آن سوی دنیا هستند بروند و از آنها بپرسند که آیا به آنها پیتزا می دهند بخورند تا کاری به نظام و مملکت نداشته باشند، گفت: به آنها می گویند که شما چه می کنید. ما از سوریه، افغانستان، غزه، یهودیان و صهیونیست ها پول می آوریم، فقط این کار را انجام دهید. اینها مدعی آزادی هستند.

وی تصریح کرد: اگر نام حاج قاسم سلیمانی را در این اینستاگرام بیاورید، صفحه شما بسته می شود. آیا تا به حال پرسیده اید چرا؟ او را تروریست خطاب کردند. داعش توسط آنها بزرگ شد و به آن سلاح دادند تا بر سوریه مسلط شود و آن را نابود کند. امثال آنها در کشور ما می گویند که دنبال آزادی هستند و می خواهند یک نفر را به درخت بیاویزند.

هلالی افزود: «وقتی اوضاع شلوغ می‌شود، هزاران رفتار و اتفاق پیش می‌آید و هزاران نفر با نظرات مختلف صحبت می‌کنند.» آنها به دنبال کشتارهای زیبا می‌روند.

این مداح اهل بیت علیهم السلام با بیان اینکه این منبر امام حسین (علیه السلام) را با هیچ چیز عوض نمی کنم، فرمودند: هیئت ها را احساساتی می کنند; مثلاً می گویند به خدا آب نداده و دعا می کنند. خوب، مرد باستانی! تا دیروز می گفتی امام حسین ما افسانه است، امروز می خواهی ما را با همین حرف ها تداعی کنی. این مرد 17 سرقت داشت.

گفت: البته من هم دیدم که با قمه زن ها را می زدند. این اقدام هم اشتباه بود و اگر آنجا بودم از خودم دفاع می کردم. برخی مرتکب اشتباهات نابخشودنی می شوند. کودکان در مواقع شلوغی شهر کارهای متفاوتی انجام می دهند. به خاطر مادر و خواهرت از دولت و نظام محافظت کن. دشمن نقشه کشیده است. جمهوری اسلامی به من پول امام حسین (ع) نمی دهد و قرار نیست از من حمایت کند و من هم مثل همه مردم زندگی می کنم و این حمایت را با پول مردم ساختم. به خاطر خدا ده ها جا رفتم پولی به ما نمی دادند.

هلالی خاطرنشان کرد: برای محرم مکانی اجاره کردیم اما در را جوش داده بودند، سپس شهردار تهران برای محرم به هیئت ما آمد. خنده دار نیست؟ بعد به ما می گویند شما وصل شدید! گفت: اعتراض می کنم ولی الان نباید بروم و بگویم جمهوری اسلامی فلان است. یک نفر اشتباه می کند و ممکن است افراد بدی در سیستم وجود داشته باشند. در این کشور عباس صبری را دیدم که به فرموده مقام معظم رهبری باید مطالعه کند و تاریخ این شهدا را بداند.

این مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه از شما می خواهم آگاه باشید و به دنبال گرایش های شما نیستم، تصریح کرد: ذره ای نفرین نکردم، اما اصل برای من جمهوری اسلامی است. من شهید عباس صابری را جلوی چشمم می بینم و به مردی که آن در را جوش می دهد نگاه نمی کنم. آیا شما معتقدید که من باید مسئول تغذیه معتادان باشم؟ آنها مرا متهم می کنند که حلالی از معتادان زباله می گیرد و به آنها شیشه می دهد! اینها را جواب دادم، اما اینجا جمهوری اسلامی نیست. من نه از کسی پولی دریافت کرده ام و نه می ترسم، اما به حضرت زهرا (سلام الله علیها) مرا متهم به مزدور نظام نکنید. در این زندگی 40 ساله هیچکس شاغل نبوده است. یک روز به جرم آواز خواندن از منبر بیرون آمدم، اما از آن روز به بعد ایستادم و به حق ایستادم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خداوند دست کسانی را که قصد برهم زدن آرامش ملت و سوء استفاده دارند کوتاه کند.

دیدگاهتان را بنویسید