من را به خاطر اسکوچیچ سرزنش نکنید

من را به خاطر اسکوچیچ سرزنش نکنید

ابراهیم کاسم پور در خصوص اظهارات احسان اصولی پس از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ مبنی بر اینکه کمیته فنی در جلسه بررسی صلاحیت های این مربی حرفه ای عمل نکرده و رفتار او ناشایست بوده است، گفت: پس از آن در جلسه کمیته فنی آنچه را که خواستند انجام دادم.» گفتم، خیلی چیزهای دیگر هم هست که به ما گفته اند نگوییم و نگفتیم، مثلاً درباره گزینه های ایرانی و خارجی صحبت نکردیم. اما آنها به ما گفتند در مورد صلاحیت اسکوچیچ صحبت کنیم که ما هم انجام دادیم.

وی افزود: این موضوع تنها صحبت من نبود بلکه همه اعضای کمیته فنی نیز این موضوع را اعلام کردند. می توانید با آنها تماس بگیرید تا مطمئن شوید که من باید این را می گفتم. سوال من این است که اگر کسی تصمیم دارد این کار را انجام دهد، چرا موش و گربه بازی می کنید. اگر اسکوچیچ تایید شد، او را تایید کنید، اگر نه، او را رد کنید.

سخنگوی کمیته فنی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: اینکه می گویند نباید چنین و چنان می کردی درست نیست. به عنوان اعضای کمیته فنی از ما خواسته شد که نظر خود را در مورد اسکوچیچ بیان کنیم. مسائل فنی را در کنار بحث های مدیریتی این مربی قرار دادیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که او نمی تواند به تیم ملی کمک کند. ما هم این نظر را اعلام کردیم. آیه ای از قرآن که اشکال ندارد. تصمیم گیرندگان خود اعضای هیئت مدیره هستند و تعیین تکلیف می کنند.

قاسم پور در خصوص اینکه آیا قبل از اعلام نظر کمیته فنی به خبرنگاران، نظر میرشاد مجدی را اعلام کردند، گفت: در این جلسه تلفنی با مجدی صحبت کردیم. وی همچنین اعلام کرد که نظر کمیته فنی هر چه باشد مورد تایید من نیز هست زیرا به دلیل کار مهم نتوانست در جلسه کمیته فنی حاضر شود. شاید این کار ابتدایی تر از حضور در جلسه کمیته فنی بود اما مشکلات به صورت تلفنی اطلاع رسانی شد. در این دیدار غلامرضا جباری، پرویز مظلومی، علی اصغر مدیررستا و نادر عزت اللهی نیز حضور داشتند. مرتضی محصص به دلیل بیماری نتوانست بیاید، اما ما هم با او تلفنی صحبت کردیم، حمید استیلی و میرشاد مجدی. من حق اظهار نظر شخصی را نداشتم اما ژنرال را اعلام کردم.

وی تصریح کرد: در نشست خبری بدون تایید همه اعضای کمیسیون فنی نمی توانم چیزی بگویم. اگر بخواهند توپ را در زمین من پرتاب کنند، خوب است. دریبل زدن من خیلی خوب است و دریبل زدن و دریبل زدن را بلد هستم. اما این واقعیت که آنها نمی توانند تصمیم قاطعی در مورد اسکوچیچ بگیرند مشکل آنهاست.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در پایان جلسه به این نتیجه رسیدیم که همان چیزی را که به خبرنگاران گفتم بگوییم. ما آنقدر که می توانستیم بگوییم نگفتیم. اما در مورد اینکه می خواهند توپ را در زمین ما بیندازند باید بگویم که فوتبال من در جوانی بد نبود و اگر آقایان اهل فوتبال نبودند باید روپیه تمرین می کردند.

کاسم پور گفت: بحث من این است که چرا تکلیف اسکوچیچ زودتر مشخص نمی شود تا اینقدر موضوع متشنج نشود. وضعیت اسکوچیچ خیلی طول کشید تا مشخص شود. باید یک بار تصمیم بگیرند و بعد از تایید یا رد کمیته فنی آن را اعلام کند. ما همیشه عادت داریم در دقیقه 90 کار را ترک کنیم.

وی در خصوص اینکه اگر نظر اعضای هیات مدیره مخالف کمیته فنی باشد چه تصمیمی خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: نظر خود را در این خصوص بعدا اعلام خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید